75 %?

Status
Ej öppen för ytterligare svar.
Jag funderar på att söka en 75 % tjänst som behandlingsassistent. Jag undrar om det är någon som vet ungefär hur många arbetstillfällen det blir per vecka. Jag räknar med att man jobbar dag och kväll.
Tacksam för svar. Annars kan jag ju självklart ringa och fråga :D
 
Jobbat inom genren.... 75% kan vara varierande,det beror på om ni jobbar 12 timmars pass , 8timmars pass eller ngt helt annat. det beror kanske också på vilken slags behandling som bedrivs.... Lycka till! 75% kanske är ypperligt bra! Berätta gärna hur det går! :smirk:
 
Gör mitt bästa... sa:
Jobbat inom genren.... 75% kan vara varierande,det beror på om ni jobbar 12 timmars pass , 8timmars pass eller ngt helt annat. det beror kanske också på vilken slags behandling som bedrivs.... Lycka till! 75% kanske är ypperligt bra! Berätta gärna hur det går! :smirk:
Det är ett boende för ensamkommande flyktningungdomar. Jag får nog ringa och fråga. Tack för svar! :claphappy:
 
När jag jobbade 63% förut så jobbade jag bara natt och då var det 7 nätter på 3 veckor.
Vi hade toppenchema vecka 1= månd, tisd natt vecka 2= onsd och tosd natt vecka 3=fred,lörd,sönd natt
vecka 4= ledig.
Helt i min smak :claphappy:
 
På ett jobb (innan det blev arbetsreglerat hur man fick jobba .. ;) ) då jobbade jag en helg från fre från 14- söndag 18.30 o så varje onsdag från em till nästa morgon, då jag körde barnet på avlastningshemmet til särskolan. Det var 63.9 % o det var också ett jobb i min smak..jag hade dessutom sovande jour o fick nästan alltid sova.... =) :razz:
 
Nu har jag ringt och frågat och turerna börjar kl.16 eller kl.20 och man jobbar fram till lunch nästa dag. Men i dag har jag varit på ett jobb-intervju för en lärar-tjänst. Så det blir kanske det i stället.... medan vi väntar på en placering.
 
Status
Ej öppen för ytterligare svar.
Tillbaka
Topp