Ahhh!!!

Status
Ej öppen för ytterligare svar.
Att det ska behövata så lång tid innan man får en placering. Suck!

Väntar och väntar och väntar. Svarar på annonser. Beskriver oss för jag vet inte vilken gång i ordningen. Kollar mejlen, annonssidor, funderar varje gång telefonen ringer. Tror att NU ringer de när det är skyddat nr och blir så besviken när det är ytterligare en försäljare.

Sen ringer väl alla på en gång istället. Kan det inte bara ringa någon. Ett litet kontaktuppdrag eller vad som hels. Någonting!

Väntar på mer info ang. en annons jag svarat på. Hoppas jättemycket på den för uppdraget passar oss perfekt. Fast vi bor lite fel men uppdraget är lite speciellt så jag hoppas att de inte hittar någon på närmare håll. Vill, vill, vill!
 
Kan det vara från skåne som du väntar på....... :roll: lite nyfiken är man ju. Minns ju själv hur det var för 15 år sedan då vi startade. I dag hinner vi inte avsluta förrän nästa är nästan på väg in. Själv har vi av en konstig anlednig nästa bara haft pojkar, men jag har inte slutat att längta efter den lilla flickan som är drygt 2 år skall komma. Men än har hon inte dykt upp.
Så att önska och drömma är ju tillåtet för oss alla. :wink: Lycka till.
Kram/Eva
 
Japp, det är dem jag väntar på. Fast de letar ju framst på närmare håll men jag hoppas ändå det blir vi.

Härligt det låter när allt rullar på!
 
Väntar och väntar :D Fick ett samtal häromdagen, fast det ville "bara" ha mer information om oss. En kommun jag kontaktat tidigare. Men, men det var i alla fall något!
 
Och jag väntar också!!!!
Är jourhem och har ingen placering just nu - och har inte haft på ett tag. Till en viss gräns är det ju skönt att vara ledig, men nu räcker det def. nu klättrar jag snart på väggarna!!!
 
Ingen tjänstledighet.....

Vi tillhör också dom som väntar och väntar................
Så i förrgår ringde de och undrade om vi kunde ta hand om ett nyfött barn!!!!!
Jag svävade på små moln i 15 timmar innan det stod klart att vi inte kunde ordna tjänstledigt med så kort varsel.
Mitt hjärta gråter...............
 
Har varit i kontakt med placerande kommun idag och fått veta att POJKEN har fått ett annat hem, nästan lika bra som vårt :wink: . Känns skönt mitt i bedrövelsen.
 
Status
Ej öppen för ytterligare svar.
Tillbaka
Topp