Alla Goda Råd i en Tråd

  • Trådstartare familjehemmet.se
  • Start datum
Status
Ej öppen för ytterligare svar.
F

familjehemmet.se

Guest
Hej allihopa!
Jag har en idé som jag haft ett tag. Tänkte att jag kunde starta en nålad tråd i utvalda forum där jag hämtar goda råd som ni ger till varandra och lägger i en och samma tråd. I slutändan så blir det förhoppningsvis en tråd med många goda råd, man hittar snabbt det man söker genom tydliga rubriker och text i punktform.

Kan det vara något tror ni?

Självklart får man fortsätta att starta trådar, men många trådar är ganska lika och ofta ges nästan samma råd, så då vore det kanske smidigt om det fanss samlat i en och samma tråd?

Till en början tänker jag mig att använda detta under ekonomi och innan en placering.

Någon som har tankar kring detta, svara gärna i tråden eller skicka ett PM till mig!

Hälsningar
Anne
 
familjehemmet.se sa:
Hej allihopa!
Jag har en idé som jag haft ett tag. Tänkte att jag kunde starta en nålad tråd i utvalda forum där jag hämtar goda råd som ni ger till varandra och lägger i en och samma tråd. I slutändan så blir det förhoppningsvis en tråd med många goda råd, man hittar snabbt det man söker genom tydliga rubriker och text i punktform.

Kan det vara något tror ni?

Självklart får man fortsätta att starta trådar, men många trådar är ganska lika och ofta ges nästan samma råd, så då vore det kanske smidigt om det fanss samlat i en och samma tråd?

Till en början tänker jag mig att använda detta under ekonomi och innan en placering.

Någon som har tankar kring detta, svara gärna i tråden eller skicka ett PM till mig!

Hälsningar
Anne
Kanske man kunde dela upp forumet så bara 2009 år grejer ligger framme. Rensa bort lite gamalt. Känns trist att sitta o läsa gamla inlägg. Det är lite dåligt fart på sidan och det kan bero på att det ligger för mycket gamla inlägg så många tycker inte det är någon idé att svara. Skulle nog kunna kännas fräschar så. Mer up to date så att säga.
Sidan är ju ett kanon forum. Men jag hade önskat lite mer aktivitet här.
:banan:
 
Status
Ej öppen för ytterligare svar.
Tillbaka
Topp