alla trötta och ledsna titta hit

Status
Ej öppen för ytterligare svar.
Jag måste skriva om en händelse i en ICA kö.jag stog skulle betala hade då ett gäng ungdomar bkom mig.En av tjejorne började prata om sin styvpappa som enligt henne var hemsk, han gjorde inget rätt utan bara gnällde,den ena efter den andra hängde med i snacket och höll med, utom en kille som stod tyst.Efter ett tag så säger dom till honom "men du som bor hos fosterföräldrar måste känna igen dig" han svarar nej det gör jag inte.Ja men man har ju hört hur det är,han svarar "jag har det bra" men dom gnäller väl mycket och behandlar dig annorlunda än deras egna barn det gör min styvpappa,"nej jag har det precis som alla andra i familjen dom gnäller inte mer på mig än någon annan.Så fortsatte samtalet han försvarade sina "fosterföräldrar" tyvärr så skulle det se konstigt ut om jag stod kvar med packad kasse så jag fick gå ut.Det jag vill säga är vilket jobb vi gör hur duktiga är vi inte att få dessa barn att känna sig välkommna.en eloge till denna familj som hade denna placering samt alla andra som gör ett super jobb. :banan:
 
Helt underbar läsning.

Med tanke på att grupptrycket är så stort känns det extra kul att läsa att den här killen ändå stod på sig. Fantastiskt.
 
Status
Ej öppen för ytterligare svar.
Tillbaka
Topp