Ang. tjänstledigthet..

Status
Ej öppen för ytterligare svar.
Hej
Varje år på jobbet får vi fylla i en enkät om vi vill ha fortsatt tjänst eller ej samt hur om vi vill vara tjänstlediga i hur många % isåfall...
Jag har nu kommit fram till att jag vill satsa lite på det här så jag fyllde i att det kan bli så att jag begär tjänstledigt 25% eller allt.!!!
Men men vad ska du göra varför då sa en snopen chef?? Ja jo det beror ju liksom på sa jag. :? så jag sa helt enkelt att vi är intresserade av att bli familjehem!
-Men åh ja det skulle passa er perfekt, du skulle vara jätte bra!! Fast jag vill ju inte vara utan dig!!! men för det här skulle jag kunna godkänna detta om det blir sa chefen:bow tackar ödmjukast kände jag för förtroendet. Han vet vad jag går för o vilken person typ jag är så jag känner mig stolt att jag är på rätt väg :claphappy: Fick även lämna chefen som referens...absolut sa han. han har en väldigt fin prersonlighet och månar om andra människor...
Så jag sträcker lite extra på mig idag :wink:

MammaC
 
Tack för era inlägg! :D
Visst känns det härligt när man väl har släppt det o han är så positiv till detta trots han helst vill ha mig på jobbet. Vad hade jag gjort om han sagt -Nä det tror jag inte passar, nej det kommer du inte att få ledigt för...

Men detta är ju bara en förberedlese för jag ve ju inte när vi blir utredda o när vi får lånebarn. Men iallafall så är jag glad!

Hur var det för er andra?

mvh C
 
Status
Ej öppen för ytterligare svar.
Tillbaka
Topp