Bebis förfrågan

Status
Ej öppen för ytterligare svar.
Är jätteglad som fått en bebis förfrågan, och har självklart tackat ja! :rollhappy: Nu är det bara att vänta och se, man vet ju aldrig vad som händer på vägen... För knappt ett halvår sen så motsatte sig våran kommun och ville inte vi skulle ta en placering till, det också en bebis. De ville vi skulle vänta lite, trots att våran nuvarande plac. bott hos oss snart 2 år.
 
Håå va mysigt :D vad avis jag blir eller nej Det blev jag inte har haft 3 bebisar på 3år så vaknätter får vänta ett tag till :roll:
Den minsta har fyllt 1 ganska nyligen o sover som en stock nu på nätterna
Men lycka till

Jag går verkligen igång på bebisar min största lasst :banan:
 
Bebis vore en dröm.men inte just nu.....
Samtidigt måste det vara ännu tuffare att lämna tillbaka eller bara under umgängerna.Hur funkar det?
Vet bara våra biosar vill ju inte direkt kasta sig om andras halsar,de har alla varit väldigt mammiga.
 
Umgängen har o är tuffa våran minsta gallskriker men är jag nära går det hyffsat o det är 6v mellen varje tillfälle så det är svårt bara att göra det bästa av det.
 
Måste vara jättesvårt med umgänge, de små knyter an så fort. Glad jag slipper det om allt går bra. Vi har blivit erbjudna att adoptera den lille och det känns skönt :rollhappy:
 
Hej
Är just nu tillfrågad om ännu en bebis placering, vi fick vår första lilla ängel -08 nu är det dags igen och vi tvekar inte ett ögonblick.Hoppas allt går vägen för er.
 
Tack, trädet. Hoppas detsamma! Vi får veta mer på Torsdag, håller både tummar o tår till dess...känns väldigt nervöst :?
 
nanna66

Hur vanligt är det att man får frågan om att adoptera? trodde det var väldigt ovanligt, men kul för er såklart:) Enda sättet att adoptera bort ett barn i Sverige är väl om man har bioföräldrarnas medgivande? eller kan det göras mot deras vilja?
 
Adal - Vi valde att inte ta emot den lilla av olika skäl... Men istället blev det ett syskonpar på 1,5 och 5 år och det har gått jättebra! :rollhappy:
 
Status
Ej öppen för ytterligare svar.
Tillbaka
Topp