Bebis på gång

Status
Ej öppen för ytterligare svar.
Hej på er!

Vi har fått en förfrågan om ett litet knyte på några månader. Vi håller som bäst på att organisera så att ett mottagande är möjligt. Det är lite att fixa med, tjänstledighet, godkännande från den kommun där vi har en placering ifrån. Hoppas att allt går vägen..... :? , men än så länge är det bara positiva besked :wink: .


Trevlig helg på er alla!

Tre
 
Hej igen!

Nu börjar det hända saker.
Tjänstledigheten är klar. OK från vår gamla placeringskommun. Nu väntar vi bara på att alla papper ska bli klara och att :angel: ska komma..............
Det kan ta ett litet tag till!

Tre
 
Hej igen!

Processen fortskrider. Allt formellt är klart. Vi har träffat alla inblandade även föräldrarna och allt känns jättebra. Så snart är det dags........................................... :D

Kram en "höggravid" Tre
 
Härligt att höra att det går bra och framåt.
Lycka till... för precis som Eje sitter jag bara och ler :razz:
 
Gud vad mysigt, grattis!

Vi har också bebis just nu, EGEN bebis - jag födde en flicka för 6 veckor sedan. Bebislivet är ju görhärligt!

(Och jag som "bara" har varit styv- och fostermorsa hittills tycker att det är hur lyxigt som helst att ha ett biologiskt barn. Inga andra mammor att ta hänsyn till! Ingen rapporteringsplikt! Och lillpysan kommer att bo här tills hon flyttar hemifrån... ja, eller rymmer dårå :D )
 
Grattis till "eget barn".Vist är det underbart med dom små.
Är farmor till 10 mån. mormor till 3 mån.Så roligt.
Och jag har dom ofta hos mig.
Placerade barn tycker det är mysigt.
 
Status
Ej öppen för ytterligare svar.
Tillbaka
Topp