bok tips

Status
Ej öppen för ytterligare svar.
ÅÅH vad kul det låter! Jag har frågat min kära sambo om vi inte kan gå buggkurs. Men han vet hur värdelös jag är på takt!
Jag blev så inspirerad i höstas när Dansbandsgalan gick på tv och ville gå buggkurs. Jag läser böcker så länge!
 
Min man ville inte gå...detta är min passion....Så jag travade snällt iväg i höstas till steg ett med min dotter. Döm om min förvåning när vår käre granne stod där...Så när dottern hoppade av så slog vi följe. Mkt lättare för mig att få fortsätta också eftersom de vill ha jämna par.
 
Tack för bra tips vill jag säga...
Jag beställde just 2 av era tips, både boken "Skadad" och "Explosiva barn"

Den som har läst Explosiva barn kanske kan svara mig på om det är en ren faktabok eller är det en historia som berättas?
Vårat troll är ju väldigt explosiv i sitt beteende och handlar innan h*n tänker i både ord och handling men aldrig i hemmet hos oss utan det sker i skola och ute på fritiden så det är inte så lätt för oss känner jag,men vi kämpar på och låter trollet få bygga sin självkänsla och sitt förtroende för både oss och andra,ja mot livet helt enkelt och vi finns som bollplank,stöd,uppmuntrande ord och handlingar mm mm ja det vi kan helt enkelt.

Ledsen om det jag vill förmedla låter suddigt,är lite vimsig efter allt som är och har varit men jag hoppas ni ser vart jag vill komma :oops:
 
Den boken jag läste heter impulsiva/explosiva barn så jag vet inte om det är samma.
Min bok hade flera verkliga händelser som den berättade om - och lösning på problemen.
Fick den rekommenderad av vår coach som vi har på skolan till elever med problematisk vardag.

Fiaflopp sa:
Den som har läst Explosiva barn kanske kan svara mig på om det är en ren faktabok eller är det en historia som berättas?
 
Status
Ej öppen för ytterligare svar.
Tillbaka
Topp