Dryga 3 år?

Status
Ej öppen för ytterligare svar.
Nu går hjärnan på högvarv.
En (drygt) treåring av idag...........
Använder ni vagn (vi hade till våra bio men..............)?
Bilstol är väl en bakåtvänd som gäller???? :idea:

Tänk vad man glömmer fort :angel :smirk:
 
hej.. ja bakåtvänd bilstol rekommenderas (helst till de fyller 5 - hur de nu ska få plats då)

till våra bio hade vi sulky när de var i 3 års åldern... det funkar ganska bra även om de är 4 om de inte är för långa. Vår lill* :angel: hade sulky ett tag i höstas för att h*n ville vara liten, då var :angel: nästan 4 år. Det vad dock bara ett kort tag som h*n ville sitta... gå är ganska bra i den åldern.

visst glömmer man fort... :wink:
/Adal
 
Hej!
Vår :angel: är ju också 3. 3,5 närmare bestämt och vi var tvungna att köpa en sulky (sån vanlig Brio sulky med rejäla hjul) efter en vecka. Jag märkte att h*n blev trött när vi skulle gå lite längre och i och med att jag går mycket så fungerar det inte att h*n ska gå överallt. En himla tid tar det också.
Sen hörde jag mig för bland vänner och bekanta som har barn i den åldern och de har alla vagn till sina tre-fyra åringar.
Jag köpte den för endast 450 kr på Blocket, hur fin som helst.

Lycka till!
 
Tack för era snabba svar!
Jo, jag tänkte nog en vanlig sulky eller en paraplyhistoria, finns ju stadigare saker, att ta till när det behövs.
Typ när man ska på utflykt och kanske behöver vila lite t ex..........
Juniorsäng känns också bättre än en lite skit i en jättesäng ;)

Åhhhh, vad det här är spännande att vara igång igen!
 
juniorsäng eller utdragssäng är toppen.. har vi haft till alla våra
Det får kanske bli en 3-4 åringsträff till sommaren nu då? :angel :wink:
 
Vår dotter fyller strax 4 år och vi har vagn till henne. den anv mkt! en del hund promenader kan ju hon på så vis följa med på, hundarna (5 st...) behöver på så sätt inte gå i snigel fart! jag tror vår vagn i alla fall följer med ett bra tag till! Sen åker vi mkt buss, och vi har ca 20 minuter till bussen, så då är det vagn som gäller.
 
Vad roligt honey! är det klart att det blev? Jag har missat info.... :roll:
Ang vagn så tror jag också att det är bra även i den åldern att ha i bland.

Vilken typ använder skulle behöva en rejäl resevagn, våran var toppen men är nu helt slut.
Carina
 
Jepp, det är klart! :razz:
Håller på att planera inskolning med jourhemmet.
Både gubben och jag är hemma på fm idag så nu har vi röjt Litens blivande rum och fått storstädat även i lekrummet.
Ikea nästa!!! :banan:
 
Vi köpte också en juniorsäng, känns lite stort med en vanlig säng till en treåring.

Sen köpte vi ett litet bord att leka vid och två stolar till, en hylla och en leksaksspis (på IKEA) den är mycket finare än de leksaksspisar som man kan köpa på t ex Toys R Us.
Lite leksaker köpte vi också och sängläder och gardiner och lite kläder.
Allt det köpte vi nytt, sen bilbarnstol och sulkyvagn lyckades vi köpa begagnat till ett bra pris.

Totalt tror jag att det som vi köpte gick på 10800 kronor och var helt ok för vårt soc, vilket vi är mycket nöjda med.

Har ni fått någon budget Honey?

Och ja Adal, det hade varit kul ed en treåringsträff till sommaren!! :banan:
 
Status
Ej öppen för ytterligare svar.
Tillbaka
Topp