Skäms lite för att skriva detta, för vi ska väl tycka att det är helt ok med umgängen för vår egen del.... :? . Men jag mår inte bra av dem. Just nu verkar de vara ok för vår Liten, umgängena har lugnat sig och Liten verkar inte vara så väldigt påverkad av dem efteråt, förutom en extrem trötthet som är ok dagen därpå. Men JAG , som ska vara proffesionell i detta stressar upp mig, vet ju inte vilka kommentarer bio ska fälla, om Liten ska kalla mig för "min riktiga mamma" igen-(vilket av naturliga skäl gör ont för bio att höra), hur det ksa bli efteråt, om vi kan göra något mer den dagen-om Liten orkar det eller om hela dagen slukas av umgänget.....
Jag blir småirriterad dagen innan, men allra tydligast 2 timmar innan. Vill inte ta strid med Liten, vill vara supermamman som fixar allt.... Någon mert som känner som jag?? Eller fixar ni umgängena utan att tänka på dem för er egen del???? :?
Känns som om dessa känslor är förbjudna. Att vi ska tycka att de är problemfria för oss vuxna. En vän till mig vars barn har umgänge med sin pappa varannan vecka (de har separerat och är inte vänner)upplever liknade . Hur e det med er?
Jag blir småirriterad dagen innan, men allra tydligast 2 timmar innan. Vill inte ta strid med Liten, vill vara supermamman som fixar allt.... Någon mert som känner som jag?? Eller fixar ni umgängena utan att tänka på dem för er egen del???? :?
Känns som om dessa känslor är förbjudna. Att vi ska tycka att de är problemfria för oss vuxna. En vän till mig vars barn har umgänge med sin pappa varannan vecka (de har separerat och är inte vänner)upplever liknade . Hur e det med er?