En till?

Status
Ej öppen för ytterligare svar.
Hej alla.

Ville bara skriva av mig lite nervositet..imorgon kommer den org. som förmedlade vår :angel: för snart 3 år sen på besök igen, eftersom vi har anmält oss som intresserade för en till :razz: Vi sa att vi kunde tänka oss en till under senhösten och vi bestämde tid, men nu ringde dom för en vecka sen och flyttade fram sitt besök med 3 veckor, dom tyckte det blev för sent annars?? rent spontant känner jag, att har de redan någon på gång då eftersom de vill träffa oss tidigare? lite nervöst är det i vilket fall, vad jag har hört så är det kris med familjehem just nu, men att det gällde tonåringar och syskonplaceringar. Ska blil spännande att träffa dom igen i vilket fall.
 
Hej igen.

Nu har dom varit här, så nu är vi ute på banan igen, dags för väntans tider med andra ord, förra gången (för tre år sedan) ringde dom efter en vecka, skulle inte tro att det går lika snabbt denna gång. Mycket spännande i vilket fall :razz:
Ester
 
Tack, ja det är spännande, intrycket vi fick var att det finns en hel del barn, små barn, tonårsbarn, syskonplac och ensamkommande flyktingbarn. Åldrarna emellan liten och tonåring, fanns det däremot inte många av. Får se hur länge vi får vänta, vi har inte bråttom. Men ändå är det ju så att har man väl bestämt sig, så vill man ju att det ska hända fort :smirk:
 
Status
Ej öppen för ytterligare svar.
Tillbaka
Topp