Varit inne på det förr- men nu är min ledsnad här. Igen. Det går i vågor. Osäkerheten. O flera månader till besked kommer. LVU ska upp I förvaltningsrätt. Vill ringa till soc o säga att det är jobbigt, men visar ju då min svaghet. Behöver ngnstans att få lov att gråta och vara irriterad o upprörd, arg o besviken - på soc.... Fösökte en gång här strax före Jul att ta kontakt med en kurator för att prata om livssituationen vi lever i- för att hantera osäkerheten o alla känslor på ett bra sätt- men då anmälde kuratorn mig till socialtjänsten för att jag var arg,upprörd o ledsen och kuratorn kände stor oro för det placerade barnet.... :?
Det har påverkat mig enormt- o nu vågar jag inte visa min ledsnad. Det kan straffa sig. vad händer i famtiden - med biologska barn om jag får anmälning på mig??!!! Så jag har blivit rädd, osäker på vem jag kan lita på. Var tal om extern handledning för läääängesen, men det har runnit ut i sanden. Hade behövt det nu, ngn samtalskontakt somförstår att man kan vara ledsen , men ändå vara en bra mamma- och en bra familjehemsmamma- elelr r alla ni andra fria från ledsnad, frustration och osäkerhet...??!! :littlesad . Är det bara jag som är för känslig??
Det har påverkat mig enormt- o nu vågar jag inte visa min ledsnad. Det kan straffa sig. vad händer i famtiden - med biologska barn om jag får anmälning på mig??!!! Så jag har blivit rädd, osäker på vem jag kan lita på. Var tal om extern handledning för läääängesen, men det har runnit ut i sanden. Hade behövt det nu, ngn samtalskontakt somförstår att man kan vara ledsen , men ändå vara en bra mamma- och en bra familjehemsmamma- elelr r alla ni andra fria från ledsnad, frustration och osäkerhet...??!! :littlesad . Är det bara jag som är för känslig??