Familjehemskollegor västra Sverige

Status
Ej öppen för ytterligare svar.
Som nyblivet familjehem kan jag ibland sakna andra att träffa. Pratar en hel del i telefon med nya kollegor...men kruxet är att de bor lite långt bort.

Skulle på detta sätt vilja se om intresset finns här i västra Sverige. Sen är det ju kul att träffa er som bor längre ifrån, men det blir ju inte så ofta.... :smirk:
 
:rollhappy: Vi finns ju... Väntar på fikaträffen ; ) ...Kanske vi får vänta liten stund, tills magsjukan härjat klart..Sen e ni välkomna! Kram
 
Ser fram emot detta mkt. Ska bli kul att få sitta ner och prata.....se barnen leka.

Men som sagt vi rider ut magsjukan.
 
Jag anmäler iaf intresse även om vi ännu inte har någon placering.
Förhoppningsvis kommer den snart - men man vet ju aldrig :angel
 
Jag vet att vi är många från vårt vackra Skåne här... Jag är själv boende på Österlen.... Någon fler? Kanske en fika till våren nere i Kivik.......
Ejsa
 
Hej!

oxå boende på Österlen dock i väntan på placering men hoppas att det snart är vår tur...
Låter kul att träffas!
 
Hej vi är ett familjehem som snart ska få våran första placering undrar om det finns några kollegor runt kristianstads området :banan: :banan: vore jätteroligt i så fall att höra av er
 
Hej ! :banan:

Jag vet att det var längesen ni försökte få kontakt från olika delar av landet. Jag har ganska nyligen hittat forumet trots att vi har varit familjehem i några år nu.
Vi finns ungefär mitt i Skåne och träffar gärna andra familjehem.

Finns det fortfarande ett intresse för fler kontakter. :D

/ Tre
 
Välkommen...kul du kikar in....

Visst finns det behov av att träffa andra fam.hem....




tre sa:
Hej ! :banan:

Jag vet att det var längesen ni försökte få kontakt från olika delar av landet. Jag har ganska nyligen hittat forumet trots att vi har varit familjehem i några år nu.
Vi finns ungefär mitt i Skåne och träffar gärna andra familjehem.

Finns det fortfarande ett intresse för fler kontakter. :D

/ Tre
 
Hej igen!

Tack för ditt svar. Jag är gärna med om det blir träffar. Dessutom är jag jätteglad :claphappy: för att jag har hittat det här forumet. Detkan bli väldigt ensamt ibland när man sitter där med sina frågor och sin frustration när man inte riktigt vet hur man ska göra. Jag har haft stor nytta av att läsa här hur ni andra gör :idea: . TACK :banan: :banan:

Många kramar /Tre
 
Hej Tre!

Även jag hälsar dig välkommen.
Vår familj finns i norra delen av halland. Är idag utan placering, men hoppas på att det ska hända något snart.
/Adal
 
Hej Adal!

Vi har en :angel: placerad hos oss. Har tidigare haft placeringar som har flyttat hem. Tiden mellan de olika placeringarna då man hämtat andan tills nästa erbjudande kommer känns både spännande (inför en ny placering) och tomma. Jag förstår att ni både längtar och har en förväntan inför ett nytt uppdrag. Jag håller tummarna för att ni snart får ta hand om en ny :angel:.

Ha det så gott/ Tre
 
Status
Ej öppen för ytterligare svar.
Tillbaka
Topp