framsteg

Det blir ju så att det man behöver ventilera är sånt som är jobbig. Då blir det ju lätt att tro att vara familjehem är bara skit eller att vi bara gnäller.
Så därför startar jag en tråd för framsteg våra :angel: :angel: gör.

Jag blev mycket rörd när jag fick ett litet konstverk som :angel: gjort på fritids Tidigare var allt till bio. föräldrarna.
Att :angel: :angel: nu mer efter månader vill ha en god natt kram :love:
Frosseriet av mat är nästan helt borta
Tvångs beteende helt borta
Klarar av mer och mer av att sköta sin egen hyggen

Skolan går bra
kompisar och aktiviteter flyter på
umgängen och skyp går bra
Känner att vi haft sån tur vi har fått låna så fina barn. :love: :love:
 
Tack för att du undrar, vi har valt att avstå fast placering för tillfället.
Skulle det dyka upp "rätt" så vet man dock aldrig :wink:

Dock har vi haft en hel del jour på sistone.
Vår kommun vet att de kan ringa oss när det är snabba ryck, det enda "krav" vi har är att det finns daglig aktivitet som ska skötas.
Som mest hade vi tre tonårstjejer här samtidigt ett tag :angel
Jag är ju hemma på heltid men vill inte ha något trubbel med fk.
Vi har också "fått tillbaka" vår lilla helg :angel: ett tag, familjehemsföräldrarna ska gå en kurs och behöver lite hjälp under sex veckor.
 
Vi har ju en liten plutt och innan hen flyttade till oss, målades hen upp som ett monster.
Det var så illa så att även jag ( som är van vid barn och svårigheter) undrade vad vi gett oss
in på.
När jag väl fick träffa hen i jourhemmet, undrade jag vem de berättat om, hen var ju hur go som helst och nu 4 månader senare är det likadant, hen är ju världens goaste lilla skrutt.
Nu är hen i någon riktig anknytarfas för jag får knappt lämna rummet, vill krama och gosa hela tiden. Det var inte så bara för 1 v sen.
Så vi tar tillfället i akt och goooooosar :razz: :razz:
 
Tillbaka
Topp