Frustrerad

Status
Ej öppen för ytterligare svar.
Hej ville skriva av mig lite, är sååå himla trött på våran placering just nu, tycker att vi ger så mycket och det kräver så otroligt på vårat tålamod, känner att man får inget tillbaka bara en massa tjat,gnäll,skrik, då även våra biologiska barn tycker att h-n är skitjobbig, det blir svårt med känslan av att tycka om när det är mycket av den andra varan hela tiden. Fick höra att mamma har begärt hemtagning men det har tydligen varit så förut utan att något har hänt, men i dagsläge känner jag att jag skulle inte bli jätteledsen om så va fallet. Känner mig hemsk som tycker så, men finns det fler hem som också har den känslan??? Tack för jag fick skriva av mig....
 
Ja känn dig inte ensam...
Hade en :angel: förra året som inte gick och ha i möblerade rum tackar då mina gudar att min bio varit lika dan så vi vuxna klarade det men att ha en sådan tornado i huset var för mycket för biosarna som trots allt är tonåringar hela bunten.
Vi pratar en i yngre tonåren som pillade sönder allt i affärerna,slängde ur sig vad som helst när som helst,kastade ut det som gick av möbler och saker genom fönstret,knivar,tändare osv fick gömmas och ja engergin var på topp och påhittandet var minst sagt geniala vi testades hårt.
Hade det inte varit rätt årstid och jag inte haft möjligheten till hus lån ute i skogen dit jag tog med mig :angel: ensam för att visa att jag inte ger upp så lätt så hade jag nog fått begära en omplacering.
Man kan inte alltid lyckas,man kan inte mer än göra sitt bästa.
 
Status
Ej öppen för ytterligare svar.
Tillbaka
Topp