Glad mamma:)

Status
Ej öppen för ytterligare svar.
Ville bara dela med mig av min glädje över att jour-syskonparet nu är familjehemsplacerade hos oss så nu är vi en stor familj och jag stormtrivs.
Jag ångrar inte för en sekund att vi gick den här vägen med att ta hand om barn som behöver oss.



:banan:
 
Stort grattis!

Jag vet hur spännande, prövande och glädjande det är. Hoppas att ni får bra stöd och hjälp av soc mm när det kan behövas.

Sparris
 
Morrn morrn.
Ja det är fantastiskt både roligt spännande och prövande men det goda överväger som vanligt det onda :angel

Helgona: har du bytt nummer för jag har försökt ringa dig femtioelva gånger men kommer aldrig fram :bounce:

Soc kommer frrån semestern i morgon så då ska vi boka in möten och skriva avtal,den soc är kanon vilket vi vet för det var de två som utredde oss för den komunen för några månader sedan, dom trivdes lika bra med oss som vi med dom. *ROLIGT*
Den ena av dem tänker tvinga sig med på hembesök bara för att få träffa oss och se hur vi har det även om hon inte behöver :rollhappy:
 
Är det något ni som varit jour först och sén övergått till fam.plac kan tipsa om som vi borde ta upp?

ex ersättning för det lite större syskonet är ganska dåligt för det är garanterat diagnos ( ska utredas) och påfrestande till max ibland.
Jag vet inte hur man kollar tabellerna där det står rekomendationer... :angel
 
Hej Fiaflopp,
Kanske det är bättre att du lägger den frågan separat i ekonomi så kanske flera kan hjälpa till att svara på det?
Men jag svarar i alla fall att soc. har kanske en idé om summa så får du säga hur du känner för den.
Mvh MGB
 
MGB ja soc har säkert någon ide men det var därför jag hade velat höra erfarenheter härifrån. Dom har sagt att vi ska fundera hur vi känner ang ersättning.
Skulle kanske ha delat upp frågorna i olika ämnen men tänkte inte så då jag skrev eftersom det var erfarenheter över lag jag undrade över,dvs om annat också,inte bara ersättningar.

Jaja,det blir som det blir,glad är jag i alla fall :)
 
Status
Ej öppen för ytterligare svar.
Tillbaka
Topp