A anne 23 December 2013 #1 Hoppas ni får en lugn jul och möjlighet att tanka ny energi. Tack för det här året! Varma julhälsningar Anne admin
Hoppas ni får en lugn jul och möjlighet att tanka ny energi. Tack för det här året! Varma julhälsningar Anne admin
T Trixen 23 December 2013 #2 Tack detsamma :claphappy: Vi och våra vovvar önskar också God Jul och Gott nytt år till alla
T töisen 24 December 2013 #5 God Jul önskar jag alla härliga familjehem. Själv fick vi en akut jour som firar jul och födelsedag hos vår lilla bonus familj. *myser*
God Jul önskar jag alla härliga familjehem. Själv fick vi en akut jour som firar jul och födelsedag hos vår lilla bonus familj. *myser*
G Gör mitt bästa... 25 December 2013 #8 Lika regnigt o blåsigt var det här- men idag lugnt o stilla . Ta hand om er i julhelgen- både er själva o våra små o större! GOD FORTSÄTTNING !
Lika regnigt o blåsigt var det här- men idag lugnt o stilla . Ta hand om er i julhelgen- både er själva o våra små o större! GOD FORTSÄTTNING !