Gott Nytt År!

Status
Ej öppen för ytterligare svar.
Jag vill önska alla ett GOTT NYTT ÅR!! Ni på forumet och på Familjehemmet.se har fått oss att ta klivet till att bli Familjehem, Tack. Hoppas att nästa år blir ett bra år. :D
 
fyr01.jpg




GOTT NYTT ÅR
 
Önskar alla kända och okända ett

Gott Nytt År

och vill samtidigt tacka för alla goda råd, tips och ideér.

Vi behöver varandra!

Gittan
 
:D Ett varmt innerligt Gott Nytt År önskar vår familj till er alla ute i landet.
Vi hoppas, tror och ser fram emot ett ljust 2009 som familjehem. 2008 innehöll både berg och dalgångar inom familjehemslivet.
Helt klart kan jag med mitt hjärta säga att det här diskussionsforumet har betytt otroligt mycket för oss.
Jag vill verkligen tacka dig Anne!
Det har också inneburit att jag fått nära och kära vänner som jag privat pratar med så fort livet tillåter.
Jag har fått en ödmjukare inställning till hur bra vi har det och hur fruktansvärt många speciellt barn har det. Mitt hjärta blöder verkligen för våra barn!

Med alla galor som går på tv kan man skänka bort en hel del och känna att man gör något bra, jag börjar gärna här hemma på barfotanivå och tänker att om vi kan få ett eller kanske två barn att få uppleva hur en normal familjeuppväxt ska vara så tycker vi att även vi gör en insats i samhället och definitivt för det/dem barnen.
Sen behöver ju det ena inte förta det andra, även vi kan ju skänka bort pengar osv. Det gör vi också i bössor m.m.
Men för oss känns det som att vi gör en större insats på det här viset. Vi vill "sopa rent" framför vår egen dörr innan vi sopar någon annans dörr....
Så, tack, än en gång för det här året. I morgon tar vi det bara lugnt här hemma, med tanke på att vi har en skotträdd hund och ett skotträdd barn så föredrar vi att vara här hemma på landet där det åtminstone är lite lugnare än inne i stan med skjutandet.
Det är också enda natten på året som vår hund får tillbringa i vår säng....
 
Gott Nytt År!!!!

Instämmer i Gott Nytt År-kören....... :D .
Hoppas vi alla får ett bra 2009......och att vårt arbete respekteras och värderas på rätt sätt.Hoppas också att alla våra barn kommer att få må bra under detta år,att samarbetet mellan soc,familjehem och föräldrar kommer att rulla på bra för allas skull!
Mys gott!
 
Status
Ej öppen för ytterligare svar.
Tillbaka
Topp