Handledning

Status
Ej öppen för ytterligare svar.
Hej!

Jag undrar hur ni som har handledning har fått era handledare?

Vi har placering från kommunen och har visserligen alltid fått handledning när vi bett om det, men jag tycker inte att kommunens handledare har varit så bra...

Nu fick jag precis veta att en gammal lärare till mig och min man (vi är beteendevetare båda två) har börjat handleda igen. Jag vill förstås fråga vår soc om vi kan få vår handledning från honom, men innan jag gör det är jag nyfiken på om det finns andra som har ordnat sin egen handledare?
 
Vi blev tillfrågade om vi visste någon handledare på orten (placeringskommunen låg 1,5 h bilresa bort).
Vi föreslog ett namn och fick den personen "godkänd".
 
Attan jag som svarade så bra och sen försvann det, undrar om det är skit bakom spakarna :angel

Men vi har i allafall fixat våran egen. En person som var vår handledare när vi hade placering via organisation, superbra!
Vi hade en annan först som soc hittat på sposit tror jag. Men hon funkade inte alls med oss. Hon arbetade förebyggande vilket vi inte tyckte fungerade med en liten bebis.

/Sara
 
Vi hade en kanon bra handledare som jag bad att få till vårt nya uppdrag och soc sa efter betänketid ja till det...skönt man vill ju inte byta när det fungerar..
Man ska ju känna förtroende för den som handleder kemin ska fungera..
 
Status
Ej öppen för ytterligare svar.
Tillbaka
Topp