Har ni fått någon julklapp frn er kommun?

Status
Ej öppen för ytterligare svar.
Har ni fått någon julklapp, blomma eller kanske julbord av "eran" kommun?

Från kommun 1 som vi har en familjehemsplacering åt fick vi ett julkort....... :x

Från kommun 2 som vi arbetar som jourhem åt fick vi en blomstercheck på 100;- :smirk:

Från kommun 3 som vi arbetar som jourhem åt kom idag ett blombud med en vacker julgrupp :D :P
 
inget (ännu) men vi får så mycket brev/kort med uppskattande och värmande ord hela tiden. Ett kort med något fint skrivet blir det om jag får välja.
 
Vi fick en blomsterchek på 50 kr från den kommun vi håller på att utredas av. Snällt tyckte jag eftersom vi inte har något uppdrag från de ännu.
 
Vi har fått ett julkort från vår soc "tant"...& ett massutskick från chefen med tack för fint samarbete ( & lite allmän information..)

Vi hade inte väntat oss ett kort ens så vi e glada : )
 
Fick ett elektroniskt julkort massutskickat från den org. som vi har anmält vårt intresse till.
Jag tyckte DET var trevligt och personligt, jag hade ingen aning eller tanke på att man kunde förvänta sig något ytterligare.
 
Vi fick ett julkort IDAG från vår kommun. Handskrivet med en personlig hälsning till oss!

Tidigare kommun gjorde också lika dant.
 
Hej!
Vi fick från kommunnr1 ett opersonligt förtryggt julkort på posten idag.
Från kommun nr2 så har dom ringt och önska oss god jul och bad om ursäkt att dom hade glömt ge oss en julklapp :roll:


God Jul och Gott Nytt år alla.

mvh: Fia
 
Vi har aldrig fått någon julklapp av vår kommun, någon gång ett personligt julkort. I år har vi fått ett allmänt utskick med allmän information samt en julhälsning. Ett personligt julkort är det som värmer mest tycker jag.
 
För vår del har vi alltid fått julkort plus ett presentkort på 100-150kr på någon blomsterhandel från alla de kommuner som vi har haft pågående uppdrag ifrån.
God jul och Gott Nytt år!!

Karin
 
Från kommunen fick vi ett julkort.