Vår bio son hade ett "förtroligt" samtal med en av våra extra killar...då han berättade att när Kille1 var hemma över helgen (sommarjobbar hela sommaren maj, juni, juli, aug). Så hade han köpt med sig hasch som Kille 1, 2 o 3 delade på. Bio sonen var inte med då extra killarna vet vilken inställning han har...
Han berättade också att kille2 hade gömt lite i sitt rum. Som när biosonen fått reda på detta tagit o gömt undan. För att ge till oss. Kille 1 hade också blivit tagen av polisen för narkotika innehav men eftersom han är 18 så har de inte informerat oss...
Vi måste säga upp kille1, detta håller inte! Med sorg i hjärtat så trodde jag inte detta om honom!
Kille 2 vet ännu inget
kille 3 har ångest både över att han "skvallrat" och att han rökt på...
Tyvärr har jag tagit tjänstledigt för att "jobba" från hemmaplan sas.
Om kille 1 flyttar så är det ingen större kris men flyttar kille 2 också har vi ingen inkomst kvar...
Bio sonen konstaterade på egen hand att om de flyttar så får vi ju inga pengar, men det finns säkert många andra som kan flytta till oss Måste då le i all berdrövelsen.
Han berättade också att kille2 hade gömt lite i sitt rum. Som när biosonen fått reda på detta tagit o gömt undan. För att ge till oss. Kille 1 hade också blivit tagen av polisen för narkotika innehav men eftersom han är 18 så har de inte informerat oss...
Vi måste säga upp kille1, detta håller inte! Med sorg i hjärtat så trodde jag inte detta om honom!
Kille 2 vet ännu inget
kille 3 har ångest både över att han "skvallrat" och att han rökt på...
Tyvärr har jag tagit tjänstledigt för att "jobba" från hemmaplan sas.
Om kille 1 flyttar så är det ingen större kris men flyttar kille 2 också har vi ingen inkomst kvar...
Bio sonen konstaterade på egen hand att om de flyttar så får vi ju inga pengar, men det finns säkert många andra som kan flytta till oss Måste då le i all berdrövelsen.