Hedersrelaterat tydligen

Status
Ej öppen för ytterligare svar.
Vi måste själva få ställa krav. Vi har försökt få soc att INTE SKRIVA barnen på vår adress. samt att INTE lämna ut vår adress till föräldrarna. Men NEJ det har aldrig respekterats.

Ska vi försöka få in en gemensam debatt artikel i DN eller SVD. PM.a mig så skriver jag något om vår situation (för det bör räcka med förnamn och att vi är medlemmar i FACO), hur svårt vi har att få gehör av soc. Något sånt här får ALDRIG mer hända.

och sist men inte minst stackars flicka.
 
Trygga Rekan sa:
Vi måste själva få ställa krav. Vi har försökt få soc att INTE SKRIVA barnen på vår adress. samt att INTE lämna ut vår adress till föräldrarna. Men NEJ det har aldrig respekterats.

Ska vi försöka få in en gemensam debatt artikel i DN eller SVD. PM.a mig så skriver jag något om vår situation (för det bör räcka med förnamn och att vi är medlemmar i FACO), hur svårt vi har att få gehör av soc. Något sånt här får ALDRIG mer hända.

och sist men inte minst stackars flicka.

Har PMát dig :banan:
 
Våran :angel: Har varigt kidnapningshotad vid flera tillfällen men vi har aldrig bilivit utsatta men vi har haft strategier och att umgänge är bara vid särskilda tider som VI medelar inte på dagtid och inte i skolan så om NÅGON skulle påstå annat spring skrik tillkalla uppmärksamhet........

Tänker på familjehemmet i småland styrkekramar i massor
Tack TR för agerande
 
Status
Ej öppen för ytterligare svar.
Tillbaka
Topp