Hej!
Har äntligen fått fingrarna ur och registrerat mig på vår eminenta sajt. Jag och min man är ett förstärkt familjehem i Norrland. Just nu har vi 2
boende på heltid samt tillhörande pojkvän 4 dagar i veckan och en 3e
på väg in i dagarna. Alla barnen är i övre tonåren och de placeringar vi har haft tidigare har oxå varit äldre.
Jag har under de senaste 5 åren ofta varit in här på sidan och läst och fått stöd och råd av alla er fantastiska vardagshjältar, nu känns det jätteroligt att ta mer aktiv del :razz:
För tillfället är det lite rörigt här hemma med en
som håller på med sin tonårsfrigörelse i turbo fart samtidigt som det är dags för biobesök för första gången på 5! år och i ett annat land!!! jag käkar losec som tulo just nu :smirk:
För att inte tala om den traditionella julångesten som kommer för alla våra barn, så vi koncentrerar oss på microsteg och små små aktiviteter.
Tack för mig och vi hörs i forumet :razz:
Har äntligen fått fingrarna ur och registrerat mig på vår eminenta sajt. Jag och min man är ett förstärkt familjehem i Norrland. Just nu har vi 2

Jag har under de senaste 5 åren ofta varit in här på sidan och läst och fått stöd och råd av alla er fantastiska vardagshjältar, nu känns det jätteroligt att ta mer aktiv del :razz:
För tillfället är det lite rörigt här hemma med en

För att inte tala om den traditionella julångesten som kommer för alla våra barn, så vi koncentrerar oss på microsteg och små små aktiviteter.
Tack för mig och vi hörs i forumet :razz: