Självklart är detta ett problem som uppstått av bristande omsorg där det inte funnits mat alt inte funnits på regelbundna tider men vi har en nio åring som äter överdrivet mycke o då menar jag MASSOR
Idag har jag listat följande
Frukost: En macka o ett glas mjölk
Mellis med till skola; Macka o äpple
Lunch: Har jag ingen koll på men det var gott o då har det nog ätits mycket
Mellis: :En mandarin,gurkbit och en morot och kakor
Middag: En jätte portion lasagne lika stor om inte mer som min mans plus en knäcke macka o massor med sallad.
Detta kunde ha varit mer om vi inte försöker o begränsa.För att inte skapa en anorektiker hävdar vi envist att kroppen mår inte bra av för mycket mat pratar om magstorlek att kroppen måste hinna ta hand om all mat osv
Någon som varit med om liknande hur har ni gjort??
Barnet börjar dessutom bli knubbig för hade det varit ett pinn smalt barn kanske jag inte hade reagerat lika mkt
Idag har jag listat följande
Frukost: En macka o ett glas mjölk
Mellis med till skola; Macka o äpple
Lunch: Har jag ingen koll på men det var gott o då har det nog ätits mycket
Mellis: :En mandarin,gurkbit och en morot och kakor
Middag: En jätte portion lasagne lika stor om inte mer som min mans plus en knäcke macka o massor med sallad.
Detta kunde ha varit mer om vi inte försöker o begränsa.För att inte skapa en anorektiker hävdar vi envist att kroppen mår inte bra av för mycket mat pratar om magstorlek att kroppen måste hinna ta hand om all mat osv
Någon som varit med om liknande hur har ni gjort??
Barnet börjar dessutom bli knubbig för hade det varit ett pinn smalt barn kanske jag inte hade reagerat lika mkt