God kväll! Våran Lill kom till oss för 2 år sedan när h.n var 15 månader.. Jag var då hemma ett år och när jag skulle börja jobba igen bytte jag från en tjänst på 96 procent ( Både med kvällar, helger och sovande jour) till en tjänst på 72 procent enbart vaken natt! Nu känner jag att det tar hemskt mycket på mig att jobba så här och jag kommer aldrig orka i längden. Så nu har jag börjat se mig om efter andra jobb.. Men för att klara det rent ekonomiskt måste jag jobba runt 85 procent! Men hur ska jag då " få till " detta med umgängena? Lill har skilda biosar som har umgänge 2 dgr var varje månad.. Den ena biosen har en mån å en lör i månaden, och den andre biosen har en ons och en sön i månaden.. Låter som att det borde gå men eftersom jag jobbar inom omsorgen kommer det bli väldigt oregelbundna tider och det kommer inte kunna bli samma veckodagar! Jag tror och även förstår att biosarna kommer reagera på detta då de gärna vill ha lång framförhållning! Samtidigt kan jag inte slå knut på mig själv.. Hur gör ni andra för att få det att funka? Ber om ursäkt för lång novell Vänligen, Josse