... för att hålla kontakten mellan barn och biosarna? Jag skickar veckologg med text och bilder via mail varje vecka, de ringer aldrig, mailar aldrig...klagar dock via bloggar eller andra kanaler på internet att de inte får besöka barnet nog ofta.. jag försöket hålla en positivs uppe och vi skickar mail tillsammans jag och barnet till biosarna, de svarar aldrig...jag vet att de läset det dock...men min fråga ska man hålla upp ett halvfalskt sken mot barnet? :? Umgänget funkar bra, barnet ser fram emot att få "leka" med biosarna 1 gång i månaden ett par timmar...Men hur mycket ska jag liksom "GE" av min tid i vackra logg, skriver all utveckling som sker allt barnet gör i stora drag, jag tycker att det är så synd för barnet, men vad ska jag göra? Någon som har synpunkter eller tips?
Är så nöjd med detta forum, satt hårt mot hårt mot soc efter blivit stärkt här, och fick igenom mina åsikter i det ärendet. Tack för alla vänliga själar på forumet! :claphappy:
Är så nöjd med detta forum, satt hårt mot hårt mot soc efter blivit stärkt här, och fick igenom mina åsikter i det ärendet. Tack för alla vänliga själar på forumet! :claphappy: