Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Att få ett "syskon" med ryggsäck går inte att jämföra med ett biosyskon som växer i mammas mage och kommer som ett blankt kort och delar din familj och dina släktingar.EmmaLisa sa:Fast jag tänker ändå, att bilbarnet är rätt litet, inte får barnet bestämma över så viktiga val i livet? Tänk om det vore ett biosyskon på gång? Jag skulle nog förklara lugnt och sakligt att vi har bestämt detta, och försök ta reda på vad det är som han reagerar på. Ålder? Konkurrens? Utrymme? Kärlek? Finns ju såklart massor ett barn kan fundera över / oroa sig över. Våra biosar var 6 och 10, när vår placering kom. Vi kom tillsammans med 10-åringen fram till ålder. 10-åringen var positiv hela tiden, medan 6-åringen var rätt negativ. Hon trivdes rätt bra med att vara yngst helt enkelt, och funderade en del över att jag skulle älska den nya mer osv. Ungefär som jag tror Jon skulle reagerat vid ett biologiskt syskon.
Lycka till!