Igenkännande inlägg

Status
Ej öppen för ytterligare svar.
Jag är biomamma. Och mitt barns familjehemsmamma har skrivit igenkännande här på Fl.
Att jag har "snokat"....Jag tycker det inte är att snoka när man blir medlem på någon sida och LÄSER alla möjliga inlägg. Jag visste inte ens att hon var medlem här. Varför vill hon reta upp mig? Tur att SOC känner mig mkt väl. Använde tuffa ord mot henne pga "bägaren" rann över. Gillar inte översittare.
Skriver här så att hon kan se hur jag menar. Har mått oförskämt bra fram till måndags när hennes inlägg dök upp. Mina vänner,grannar,familj vet att jag är en av dom snällaste...Gå först i mina skor..döm sedan.
 
Ingen som vill säga ngt? Familjehemsmamman blev tillsagd av soc ca ett år sedan att INTE skriva igenkännande här. Men nu i måndags alltså gjorde hon det igen. Vad kan vara hennes syfte? Att jag och våra gemensamma handläggare "snokar". På vilket sätt bygger man upp förtroende? Hon har "trotsat" soc. Nu vågar hon inte möta mig eller se mig alls...pga mina starka ord.Jag är oxå bara en människa.
 
Är du 100% säker på att det verkligen är hon?
Kan ju vara många som stämmer in, och mig veterligen så är det ingen som skriver namn eller så igenkännande så man kan känna igen någon.....
 
tycker själv när man läser här att många skriver om saker jag själv upplevt eller upplever svårt det där såvida inga specifika detaljer har getts
 
INNAN jag hade skrivit en enda inlägg här så såg jag hennes inlägg..ca 1 år sedan (kanske mer) och kände igen just "vårt fall" Jag ställer samma fråga...varför skriva nedlåtande här om oss biosar PLUS soc i en viss kommun. Där tappade jag all förtroende för denna familjehemsmamma.Inte kul alls.
 
jag kan ju inte svara då jag inte vet vad som skrivits men det kanske är en klen tröst att ingen här inne vet ju vem ni är irl.
 
Min fundering är vart vill KossanMU komma. Vi har ju regler här redan att inte lämna ut någon. Har detta skett så tycker jag att KossanMU skall ta detta med Anne/admin.
 
Ja ni o vi, skriver biosar o säger ni offta det finns inga ni o vi bara ett lok som drar framåt med era fina :angel: hoppa på vagnen i stället. Jag kan till och med skriva något mindre lämpat om min fru ibland tycker man olika men för den skull går jag inte i taket....ordet är respekt och det innerfattar att vi får tycka o känna olika utan att någon inverkan från någon.
Tycker forumet verkligen fyller sin funktion med att vara annonym och säkerhet. ibland får man faktiskt ta lite skit för att nå resultat.

Att hitta något här som inte stämmer in på en själv är nog svårare :D :D :D

Mikkeman
 
KossanMU sa:
Jag är biomamma. Och mitt barns familjehemsmamma har skrivit igenkännande här på Fl.
Att jag har "snokat"....Jag tycker det inte är att snoka när man blir medlem på någon sida och LÄSER alla möjliga inlägg. Jag visste inte ens att hon var medlem här. Varför vill hon reta upp mig? Tur att SOC känner mig mkt väl. Använde tuffa ord mot henne pga "bägaren" rann över. Gillar inte översittare.
Skriver här så att hon kan se hur jag menar. Har mått oförskämt bra fram till måndags när hennes inlägg dök upp. Mina vänner,grannar,familj vet att jag är en av dom snällaste...Gå först i mina skor..döm sedan.

Och nu gör du likadant :?
Ni bör nog inte kriga här.
Hon känner ju säkerligen igen dig med.
Som sagt ingen annan här vet ju vem någon av er är.
Så ni är och förblir anonyma för oss övriga.

Varför tror du hon vill reta upp dig när hon skriver här???
Varför är hon översittare?
Och gå du först i familjehemsmammans skor och döm henne sedan!
Det som du tycker ska gälla hur man behandlar dig. Så ska ju även du behandla
folk eller?
 
Status
Ej öppen för ytterligare svar.
Tillbaka
Topp