Intervju

Status
Ej öppen för ytterligare svar.
På torsdag är det intervjudags...verkar som om vår org är lite på hugget iaf, för nu när vi hade fått våra registerutdrag så ville de gärna göra intervjun tidigare, skulle eg inte blivit förrän om två veckor till. Toppen med lite action...me like! Det ska bli väldigt spännade det här! =) Känner mig lite som ett barn som väntar på att få göra nåt utlovat kul...kan knappt bärga mig. Hihi :banan:
 
Kanske t o m har något på G till er utefter vad de redan vet om er?!
Det brukar gå snabbare om de vet att de har nåt på gång........
 
Jag hade lite det i åtanke när det hade gått en vecka efter att de var här första gången. Då hade vi kommit fram till vad vi kan eller inte kan tänka oss för placering gällande både ålder o annat, så då ringde jag och talade om det för dem, för jag tänkte som så att det måste ju vara bra för dem att veta sådant så tidigt som möjligt. Man kan ju alltid hoppas. =)
 
Det måste vara jätte skoj att vara på "G" :D ,hoppas allt går bra och att ni snart har en placering.. undrar bara vilken org. ni har vänt er till? :rollhappy: roligt med d som "jobbar på" Lycka till
 
Intervjun blev tyvärr uppskjuten pga att de behövde ordna med nåt akut. Jag som var så laddad :D men det gör ju eg ingenting för det var så klart nån liten :angel: som behövde tiden bättre idag!

Senare under dagen skall vi bestämma en ny tid, "givetvis så fort som möjligt" som de sa, så det blir ju bra.

Det som är grejjen är ju att vi har en gård och vädret har ju varit som det har varit det sista o då hade det ju passat bra när det ändå regnar, för så fort det fnns chans så måste ju gubben ut o slå ensilage...o nu börjar det ju verka som om det ska bli bra väder i början på nästa vecka...hmm. Kluven ;P I värsta fall så kanske man kan fråga om de kan tänka sig att åka med i traktorn...vi har ju faktiskt passagerarsäte i våra traktorer! :rollhappy: Maken har väl massor med tid över sen i noveber nån gång annars :evil: Äh det löser sig sa han som... :wink:

Vi har vänt oss till Sociala Tjänster AB.
Tack för lyckönskningen!
 
De kom på överraskningsbeök igår fm...njäe de ringde o kollade om det var ok. Tur det för hade varit idag hade vi fått boka om, för idag så blev det akur körning med både tröskan och ensilagepressning. Ja då har vi klarat av en del av intervjun, de började mest med maken så blir det väl min tur nästa gång. Nästa g är dock hela 3,5 vecka kvar till. Måste säga att jag som är lite "Dr Phil-skadad" tyckte det var hemskt intressant så jag ser fram mot nästa gång! =)
 
Gillade makens svar på en exempelfråga han fick.

Frågan var: "Olle" står där med moppen bredvid flickvännen och säger att han ska med henne o du hör att det klonkar av två öl i kassen på mopedstyret o dessutom vet du att Olle har matteprov imorgon som han borde plugga till. Du säger åt honom att nej han ska stanna hemma o plugga till provet, men Olle säger nej. Vad gör du då?
Makens svar: Ja jag bär väl in ungen om jag orkar bära honom och om jag klarar av det utan att få allt för mycket stryk själv!

Tyckte det lät så kul :rollhappy: ...dock har man nog lätt för att hålla sig för garv i en verklig sån situation! :twomad:

Tack, trevlig helg tillbaka! =)
 
Status
Ej öppen för ytterligare svar.
Tillbaka
Topp