Känner mig både ledsen & glad

Status
Ej öppen för ytterligare svar.
på samma gång just nu, väntar med spänning på att bli moster igen & det är verkligen jätteroligt. Alla är så glada & förväntansfulla inkl.mig.

Önskade bara att de vore lika glada för våran skull även om vår uppväxt.plac.lill* inte är vårt biobarn..vi älskar verkligen detta lilla barn som vårt eget.. & våra biobarn är super stolta storasyskon!
Ska verkligen inte gnälla, behövde bara skriva av mig lite..& gråta en skvätt :(
 
Hej hej,nu blir jag lite känslig men jag testar så får vi se...säg ifrån om du inte vill prata om det!
Är ni barnlösa egentligen?
Vi är det nämligen och har precis fått vår första familjehemsplacering...
Det finns 1 bio-barn i släkten på min mans sida och det är det enda barn som räknas,det märks tydligt tyvärr men mina fräldrar och syster och hennes barn är väldigt öppna och har tagit till sig väran tjej,känns jättebra!
Om du vill så får du gärna maila mig och du vill/ behöver prata om känsliga saker som kanske jag förstår då jag är barnlös...om det nu ÄR så att ni också är det,förlåt miljoner ggr om jag trampade på dina tår och sårade dig nu,jag hoppas innerligt att du förstod hur jag menade!!

fia_72@hotmail.com


´Kramar//Sofia
 
Nej nu gjorde jag bort mig i alla fall,jag läste inte ordentligt,FÖRLÅT mig snälla du?
Fy vad jag skäms nu... :(
 
Inte behöver du säga förlåt..

Jag har skickat ett PM & mail..tack för omtanken den värmer..Mår bättre idag. Önskar att de jag älskar ska älska varann också..
Tack också till min nyblivna vän för peppsnacket sent igår kväll!
 
Hihi

Nämen mina bästa live/nät kompisar har en konversation utan mig ;)
hihi
O visst blev det bra sedan : )
Visste ju att de kommer o älska skorpan bara de fått träffa honom : )

O Fia , ses snart : ) hoppas jag
 
Status
Ej öppen för ytterligare svar.
Tillbaka
Topp