Katastrof resan.

Status
Ej öppen för ytterligare svar.
Hej Alla

Och välkomna till vardagen efter sommar och SEMESTER hm hm säger jag.HELT SLUT.

Vi kämpade länge med att få pass till liten. Så åkte vi äntligen. Halvpension och barnclubb alldeles på stranden ( vår placerade har svårt att gå suttit på instutition och vaggat) Liten är 5 år.Vi försökte hyra babypaket på hotellet, för att få vagn och grind för sängen. Men nej det var bara till barn under 3 år.
Vår ängel gallskrek när det var kö till maten(h-n har svårt att vänta) Det värsta är att liten SKIKER AJ AJ och dunkar huvudet i bord golv ja vad som finns. ALLA blänger och tittar. Vår ängel ser normal ut och är otroligt söt. Att gå till buffen i hotellet gick inte.Vi har fler barn i familjen som skämmdes otroligt. Vi blev portade pga gallskrikandet samt att hon drämmde ett glas i golvet.Vid ett tillfälle fällde ängeln en servitris fast jag höll henne i handen. Då undrade vi om vi kunde ta med mat (som vi redan betalat för) upp till rummet. NO NO ingen får ta med mat till rummet.Barnet är sjukt. Då ville hotellet ringa doktorn. Suck

Men värst var vid poolen då liten gick bärsärkargång som en iller under solstolarna och åt upp rester och slattar ur kaffe(och gud ver vad). Vid havet mosades det in sand i munnen hela hela tiden,det får man väldigt ont i magen av fick vi erfara.
Ja man sätts på prov. men ängelns pass kommer nog inte att användas så flitigt känns det som just nu.

Men rese arrangören ska jag ta kontakt med. Man borde kunna föranmäla att man kommer med barn med diagnos. det kan ju inte vara så ovanligt.
 
Men kära nån.........
Massor med styrka till er!

Ja om ni vågar använda passet igen så kanske bästa alternativet är lägenhet med egen lagad mat...men va tråkigt.
Fråga researrangöreren hur VI ska göra vid dessa tillfällen...för oss som vågar ta med dessa :angel:

Stoooooor kram från Carina
 
Semester?
Nja, därom råder delade meningar.............. :oops:

Förstår att det var en prövning och en vecka på egen hand vore nog på sin plats nu ;)
Strongt ändå att ni fixade det!
 
Status
Ej öppen för ytterligare svar.
Tillbaka
Topp