Kontaktfamilj

Status
Ej öppen för ytterligare svar.
Nu äntligen rör det på sig!
Nya kommunen ska besöka oss för uppdrag som kontaktfamilj till två mindre barn.
Det ska bli kul!
Hos oss får de iaf vara med om mycket och lära sig en hel del om djur och natur. Oavsett vad bakgrunden till att de behöver en kontaktfamilj är så blir det en helt annan värld att vara hos oss lite då och då.

Hade glömt hur spännande och förväntansfullt det är att få besök från en ny kommun :D Lika spännande ska det blir att träffa barnen...
:wink:
 
Oj; vad kul!! :D
..både till ny kommun, men mest till nya små!!! :D
...kan inte låta bli att le så där fånigt!!!
Lycka till!!!! :D :D
 
Tackar!!
Själv småler jag också fånigt :D hela tiden.
Jag saknar vår lånegosse oerhört, dagligen, men livet måste gå vidare. Tänk att få två nya som vi kan hitta på skoj med! Som kan leka i den nya gungan/rutchkanan vi köpte ett par veckor innan gossen flyttades hem till biofar. Två nya ungar att hjälpa till lite trygghet...får sjunga och läsa för vid nattning (fast maken säger att jag kan läsa och sjunga för honom om jag saknar det så hemskt mkt :roll: Hahaha, gulligt av honom)

Jag som varit orkeslös och deppig i flera veckor nu har fått lite energi och ser med lite ljusare ögon mot framtiden.

Än ska vi ju inte ropa hej - soc har inte varit här än, de har bara pratat i tele och läst vår utredning. Men en början på rätt väg är det iaf!
:mrgreen: Trevlig helg allihopa!!
 
Mor Anna sa:
Nu äntligen rör det på sig!
Nya kommunen ska besöka oss för uppdrag som kontaktfamilj till två mindre barn.
Det ska bli kul!
Hos oss får de iaf vara med om mycket och lära sig en hel del om djur och natur. Oavsett vad bakgrunden till att de behöver en kontaktfamilj är så blir det en helt annan värld att vara hos oss lite då och då.

Hade glömt hur spännande och förväntansfullt det är att få besök från en ny kommun :D Lika spännande ska det blir att träffa barnen...
:wink:

javisst är det här livet roligt o spännade :)

lycka till ingrid
 
Status
Ej öppen för ytterligare svar.
Tillbaka
Topp