Ledsen

Status
Ej öppen för ytterligare svar.
Hej!

Jag känner att jag måste av mig skriva lite.
Vi har precis sagt upp ett uppdrag. Vi tog emot en :angel: för ett halvår sedan. :angel: visade sig ha mycket större problem än vad som sades. Inte så ovanligt jag vet. Dock är det mer än vad vi klarar av, och vi tror att det behövs proffissionell hjälp. :angel: känner också att det inte belv så bra.
Vi grät tillsammans jag och min :angel: häromdagen, men beslutet är nu taget. Nu väntar vi bara på Soc reaktion, då de inte har gått att få tag i på hela veckan.

En sorgsen Tre
 
Håller med dej att dessa beslut är jobbiga men tyvärr nödvändiga. Vi kan inte "rädda" alla utan man måste iblan skicka dom vidare för att dom är värda all hjälp som dom kan få. vi har själv varit med om detta någon gång och det är alltid lika jobbigt. Hoppas att soc nu sköter sig och samarbeta till ett bra avslut.
Massor av styrke kramar
Lycka till
 
Hej!
Nu har vår :angel: flyttat. Avslutet blev jättebra. Vi skiljdes som vänner och :angel: är alltid välkommen tillbaka för att hälsa på. H*n var nöjd med tiden hos oss.

När vi skiljdes åt var :angel: ord "jag kommer och hälsar på snart"?

Tre
 
Vad skönt att det gick bra. Härligt att höra :angel: 's ord om att h*n ska hälsa på snart.
Sköt om er!

Adal

tre sa:
Hej!
Nu har vår :angel: flyttat. Avslutet blev jättebra. Vi skiljdes som vänner och :angel: är alltid välkommen tillbaka för att hälsa på. H*n var nöjd med tiden hos oss.

När vi skiljdes åt var :angel: ord "jag kommer och hälsar på snart"?

Tre
 
Status
Ej öppen för ytterligare svar.
Tillbaka
Topp