Måste skriva av mig.

Status
Ej öppen för ytterligare svar.
magoo sa:
Hej. efter mycket funderande och ett beslut som absolut inte var lätt har vi nu sagt upp oss men han kommer att få bo kvar till dom hittar ett annat permanent boende.

Vi kände efter att vi har diskuterat varje dag i 4 dagar att det inte är värt den risken jämnt mot våra barn, då detta beteende dessutom är långt ifrån den enda problemet och han har avsaknad av så mycket. det här är ett barn som är i behov av så otroligt mkt stöd för att ens ha någon chans senare i livet. Vissa saker kan man ha överseende med hur tokiga det än är men att riskera våra egna friska barn för att få men för livet vid eventuella sexuella övergrepp är inte acceptabelt.

vi har minst sagt vänt allt utan och innan och funderat på alla era funderingar som ni skrivit i tråden.

Nu återstår ju allt annat jobbigt, med hur pojken kommer att ta det, vad säger man? vart hamnar han? hur kommer det bli nu för han. sorgligt att man inte kommer att få följa honom. tur är väl att man ändå har någon sånär chans att få reda på hur det går då det är en nätverks.

oj min gamla tråd, startade precis en ny tråd angående avbrytande av en placering. Det gick nämligen inte så bra som jag hade hoppats på, inget hem hittades och han bor nu mer hos sin farmor. Mer än det kan jag nog inte skriva men utifrån min nystartade tråd kanske ni kan ana?
 
Status
Ej öppen för ytterligare svar.
Tillbaka
Topp