Mamma barn placering

Status
Ej öppen för ytterligare svar.
Hej Pimpim!
Jag vet ju att du redan sedan 3 veckor har placeringen. Men nu undrar jag hur det går. Eller blev det inget av den placeringen som du nämde med tanken på att du skrivet i forumet Innan en Placering?Vad jag tycker är viktigt är att då det gäller vuxna placeringa att social sek. är tyclig med vad som gäller så att inte du allt för ofta skall försvara olika belut.
Lycka till
 
Flyttad????? :? Vem flyttar runt inläggen då. :claphappy: Det kan ju bli lite fel om man inte vet riktigt bakgrunden. :angel: Offtas så kanske man tror sig veta..... Eller hur pimpim? :bounce:
 
Då måste det vara mig ni menar :D Jag smyger runt och flyttar på inläggen, blir lite roligare då.

Jag flyttar tillbaka ditt inlägg till allmän.

Hälsningar
Anne
 
Hahahaha.... :claphappy: Äntligen någon som kan skoja lite med oss.... Men det var väl inte 1 april nu.... Undrar vad som händer då.....*ler* :wink:
 
pimpim sa:
Skrev på allmän men den blev flyttad...

Missade att det var en pågående placering. Därför flyttade jag tråden :razz:

Kan väl slänga med lite tips jag också :D

Det är socialtjänstens ansvar att strukturera upp hur det ska se ut. Vilket ansvar du har och vilket ansvar föräldern har. Jättesvårt då man ska vara ett stöd men gärna vill hjälpa till. Jättesvårt om man inte har en stark soc med erfarenhet av mamma/barn. Säg i så fall ifrån att du vill ha en extern handledare.
Sen kan du säkert hitta hjälpande människor på denna sida :claphappy:

Lycka till!

Anne
 
Status
Ej öppen för ytterligare svar.
Tillbaka
Topp