Man testas av någon osynlig makt

Status
Ej öppen för ytterligare svar.
Ni undrar säkert varför jag skriver om just detta på SOL-sidan.

Det började dagen efter julafton vår 7åring fick "körtelbuk" som vi iofs. inte fick reda på dag 6, då vi besökt akuten 5 dagar i streck ...ja ni hörde rätt. Dessutom sände dom hem oss varje gång tills 6 besöket då lade dom in oss med morfin sprutor morgon o kväll. Körtelbuk förknippas oftas med blindtarmsinflamation, gick ner 6kg.
Detta fortsatte i 12 dagar, vi har vakat dygnet runt vid 7åringens sida som hade panikkänslor och bara skrek o skrek. Vi har fått sova ca 20min åt gången nu har jag stora svarta ringar under ögonen o ser hemsk ut. Efter 7åringen varit frisk i 3 dagar, fick vi ta tag i huset som förfallit under hela denna tiden. Att vi testast tillräckligt tyckte den högre makten inte.......vår 1åring vaknade igår med svåra smärtor i sitt högra ben!!!??!?? till vår vän akuten vi åkte igen.

Vår lilla 1åring har höftledsinflammation, kan inte gå, krypa el stå!!

Mina mörka ringar under ögonen blir bara mörkare o mörkare, måste börja sola så man ser piggare ut.

Varför skriver jag på SOL-sidan.......vi förstår nu så mycket vi älskar våra pågar och hur mycket man klarar och då blir man så stolt över sig själva.

Ingrid (som njuter av att alla dom andra sover) :oops:
 
Läste i Expressen i dag att bästa sättet att hålla sig själv frisk är att ha småbarn - för då har man inte tid att vare sig vara sjuk eller grubbla.

Härligt att ni orkar trots att den pärs som ni varit med om antagligen deckar de flesta (icke familjehems-?)familjer!

Fylld av beundran!

Mama :wink:
 
Hej Ingrid!
Visst är det skönt när man känner att man orkar trots att allt bara blir pannkaka. Man blir stärkt av det.

Komihåg dig själv bara när allt är över så du orkar nästa gång något händer.

Ta hand om dig!

Hoppas att allt är bättre, det har ju gått några dagar sedan du skrev.

Här kommer lite påhejande av mig!!!

/Sara
 
Status
Ej öppen för ytterligare svar.
Tillbaka
Topp