nere

Status
Ej öppen för ytterligare svar.
Hej
känner så nere ,tycker vi gör allt rätt men inga placeringar till oss :littlesad
vi presentar oss till olika kommuner och privata osv
vi har blivit erbjudna ett par gånger två har de blivit ändring av kommun testa mer i hemmet :roll:
två tacka vi nej till dessa två placering skulle vi inte ens ha fått frågan om
vi vill ju så gärna varför måste de ta denna tiden suck
tack Stormamma :oops:
 
Tråkigt e det att vänta och vänta :littlesad

Men rätt vad det är så vänder det och då är ni ju iaf beredda :razz:

Lycka till!
 
Jag vet precis hur det känns. Och det blir även jobbigare att tacka nej, och kanske tar men uppdrag som man borde inte bara därför att man orkar inte vänta? Det är jag lite oroligt för.
Kram och lycka till, jag hoppas att det finns där ute ett uppdrag perfekt för er.
Corr
 
Corrina sa:
Jag vet precis hur det känns. Och det blir även jobbigare att tacka nej, och kanske tar men uppdrag som man borde inte bara därför att man orkar inte vänta? Det är jag lite oroligt för.
Kram och lycka till, jag hoppas att det finns där ute ett uppdrag perfekt för er.
Corr
Tack :angel:
 
Vi är i precis samma situation, vi har många vänner som är familjehem och som har flera placeringar och får erbjudanden titt som tätt. själva har vi anmält oss till massa kommuner och organisationer. de verkar så intresserade när de är här på besök men vi får ju inga förfrågningar om uppdrag. det är skittråkigt att vänta :bounce: ibland sviker självförtroendet också och man börjar undra om vår familj kanske inte passar. jag håller mina tummar för att vi alla ska få ett uppdrag som passar in i våra familjer
 
Status
Ej öppen för ytterligare svar.
Tillbaka
Topp