nervös

Status
Ej öppen för ytterligare svar.
Måste skriva av mig går här och väntar på att få åka och hälsa på våra små för första gången, många tankar rädsla att det inte ska bli något efter förra gångens besvikelse (mamman stack utomlands med de små) tänk att två timmar kan vara så länge.. :wink:
 
ja du! :rollhappy: jag vet hur det känns. Hoppas att det blir ett bra möte.
Lycka till :rollhappy:
 
pimpim sa:
Måste skriva av mig går här och väntar på att få åka och hälsa på våra små för första gången, många tankar rädsla att det inte ska bli något efter förra gångens besvikelse (mamman stack utomlands med de små) tänk att två timmar kan vara så länge.. :wink:

Hej

Hur gick det?? Tråkigt att det blev så sist. Hoppas det blir bättre denna gången.

Lycka till!! :banan:
 
det blev bättre än förväntat.. pust ..
vet någon hur långt tid en överflytt tar?
Har någon tips och goda råd att ge. :idea:

blir glad för alla bidrag :razz:
 
Hur gamla är barnen?

När vi fick vår lille så träffade vi barnet ganska intensivt i tre veckor. Samma dag som det gick upp inämden fick barnet flytta hem till oss.

Jourmamman fick ändra schemat över våra träffar ganska omgående pga att barnet visade tydligt att det blev än mer osäkert.

Vi träffade den lille i jourhemmet, sedan var alla träffar hos oss. Barnet var 8mån.

Några tips? Svårt då jag inte vet ålder på barnen. Men var er själva är en bra grej, fast det antar jag att ni redan är... :rollhappy:
Kanske ta reda på favoriträtter och servera det i början. Favoritprogram mm mm.

Du får gärna PM:a mig, så kan jag berätta mer ingående.
 
Status
Ej öppen för ytterligare svar.
Tillbaka
Topp