Orolig familjehems Mamma

Status
Ej öppen för ytterligare svar.
GRATTIS!!!! :claphappy:

Men... vill inte förta din glädje men efter länsrätten så kan biosar överklaga till kammarrätten! Det beror förstås på hur stora chanser de tror att de har och hur deras juridiska ombud ser på saken.ö 8) men ( lite glädje ) mycket sällan dömer kammarrätten mot länsrätten!! :rollhappy:

Efter kammarrätten måste biosarna få prövningstillstånd från regeringen för att överklaga till regeringsrätten och det har visst i princip aldrig hänt.. :rollhappy:

Dock kan det ta ett par månader mellan länsrätten och kammarrätten så njut av segersötman!!!
Stora lyckakramar!
 
Så skönt för er o barnet, Vi hade det lika i våras efter nästan 1 års utredning med bup o alla inblandade.
Så fick vi då beskedet fråm Tingsrätten Men Bio överklaga så det blev några svettiga veckor till.
Men nu är allt toppen så kram till er :claphappy: :claphappy:
 
Grattis!

Skönt att beslutet ÄNTLIGEN kom ... Hoppas det går bra för barnet och er i framtiden!

Man måste våga hoppas.
Man måste våga drömma.
Man måste våga önska!

Sköt om er!

// Mia
 
Jag försöker låta bli att tänka på det, jag försöker tänka att jag ska vara här och nu, men tankarna är svåra att begränsa...

På tisdag blir det förhandling i Kammarrätten, vi kan bara hoppas att de lyssnar på soc och ser egenom eventuellt spel från den biologiska föräldern.

Jag vill inte mista barnet som så länge funnits i mitt hjärta, så mycket står på spel...min älskade lilla vän, måtte Kammarätten anse att det är olämpligt att för dig att återvända hem just nu...
Jag älskar dig så och vill bara se att du blir trygg...

// Elisabeth
 
Elisabeth sa:
Jag försöker låta bli att tänka på det, jag försöker tänka att jag ska vara här och nu, men tankarna är svåra att begränsa...

På tisdag blir det förhandling i Kammarrätten, vi kan bara hoppas att de lyssnar på soc och ser egenom eventuellt spel från den biologiska föräldern.

Jag vill inte mista barnet som så länge funnits i mitt hjärta, så mycket står på spel...min älskade lilla vän, måtte Kammarätten anse att det är olämpligt att för dig att återvända hem just nu...
Jag älskar dig så och vill bara se att du blir trygg...

// Elisabeth

Massa massa styrkekramar och hoppas att det går vägen... förstår exakt precis hur ni har det. Man är bara helt tom och kan inget ta för sig förrän det hela är över.

Man nästan förbereder sig mentalt hur det ska fungera UTAN små :angel: :angel: i huset.

Mörka elaka tankar också .
Vi hade t.om tankar om att placera en välfylld systemkasse utanför bios dörr dagen innan förhandlingarna i kammarrätten , så h*n inte kunde motstå frestelsen och på så vis vara onykter vid förhandlingarna :D :D :rollhappy: :rollhappy: den var väl bra!!!

Önsker er av hela mitt hjärta lycka till!!!!!!!!!!!
 
Tack för era styrke kramar, de behövs...håller verkligen med, man är helt tom..
Ska på möte i morgon, sitter och försöker skriva lite anteckningar som jag ska ha med mig, försöker fokusera på det uppdraget, de barnen, men mina tankar är långt i från samlade...
 
Vill bara berätta en strålande nyhet så här en dryg månad kvar till jul.

Kammarrätten gick på tingsrättens beslut, Barnet är fortfarande LVU placerad, hos oss... vi är så otroligt lättade.

Tack för era tankar och ert stöd!
 
Status
Ej öppen för ytterligare svar.
Tillbaka
Topp