Påringning

Status
Ej öppen för ytterligare svar.
Hej!
Går här o väntar på att bli uppringd som jour anmäld hos flera olika men nu har det varit tyst, helt tyst i ett par veckor. Hur ser det ut för er andra? Lugnt eller mycket
Carina
 
Hej
samma här väntar på att de ska ringa men de så tyst
skulle passa så bra nu att få några små som skulle komma till oss :roll:
men hoppas ca på samtal i dag :claphappy:
mvh stormamma
 
Hej. Jag har just idag fått reda på att vårt jourhemsuppdrag börjar den 15 juli. Då går vi på kontrakt från den dagen. Det är superspännande. Men när första barnet dyker upp vet vi inte. Ser fram emot sommaren och allt spännande som kommer hända.
 
Jag kan hjälpa dig att ropa lite..... RIIIING !!!!!!!!! Hoppas att du får ett samtal snart. Vad gör du under tiden? Jobbar du med annat också? Har ni fler plac?
 
Hej!
Tack för påstötning :rollhappy:
Vi får stå ut ihop "stormamma"

Till Ida:
Jag har varit tjl tills placeringen upphörde sedan har jag haft ut av min vanliga semester och ska börja arb i morgon igen. Hade hoppats få nåt de här 6v jag haft semester men icke så nicke, det är bara att inställa sig imorgon!! :cry: kommer väl lagom att komma in i jobbet igen för att sedan bli uppringd och behöva ta ställning då....Kanske är det inte meningen att vi ska öppna vårat hem för andras barn :? Känner mig lite regnigt depp idag :x
Hoppas det är bättre hos er!
Ni som fotfarande har sem---njut"

MammaCarina
 
Men nej, så får du inte tänka. Klart att du ska jobba med detta om du tycker att det är kul. Vänta bara, det ringer nog en hel drös om ett tag. :)))
 
Status
Ej öppen för ytterligare svar.
Tillbaka
Topp