Placeringar??

Status
Ej öppen för ytterligare svar.
Finns det flera på denna sida som har märkt av att folk ställer frågor om Kommuner eller Konsulter?Sen när man skickat Pm med lite info som man vet svarar de knappt.Kan det vara några skumma personer på denna sida eller :evil:
 
Hej!

Jag hoppas att det inte är så som ni säger. Det känns inte bra!!
Jag har aldrig provat att pm:a eller fått något pm. Jag vet inte riktigt hur det fungerar.

Kramisar Tre
 
Hej alla!

Ja tänk så det kan va...
jag läste detta meddelande å tänkte kära nån det kan ju vara mig innebandy menar :? men så tänkte jag, inte kan det vara så, eftersom jag bara hade
två pm i min box jag inte svarat på än, då jag ej har något svar att ge än! för självklart svarar jag när jag vet svaret på din fråga ang xxx :wink:

Denna vecka har det varit full rulle på jobbet o barnen har sportlov så jag har inte hunnit med så mkt som jag tänkt :oops:
Men jag har meddelat chefen om att det kan vara så att jag måste vara tjänstledig en period, kanske om 2-3mån kanske om 1-2 år...vet ju genom er erfarna att det kan ta så lång tid innan placering beroende på var man bor!
'
Så Innebandy, hoppas det inte var mig du menade för då blir jag lite :cry: och isåfall var det inte min mening att verka skumbanan :banan:

MVH C
 
Status
Ej öppen för ytterligare svar.
Tillbaka
Topp