Pride utbildningen

Status
Ej öppen för ytterligare svar.
Hej!

Är det några här som gått pride utbildningen? Hur upplevde ni den?
Jag tycker det är obehagligt att prata i grupp, är det mycket man ska "redovisa" inför alla?
Har även läst att det förekommer rollspel, hur går detta till? Kan ni ge exempel?
Blir nervös bara jag tänker på det! Hade mycket hellre suttit och blivit förhörd i flera timmar. :D

/ AC
 
Hej...
Ett tips, sök "pride" i sökfältet uppe till höger så får du tidigare diskutioner om detta ämne.
Har varit med i olika omgångar.
Lycka till
 
Vi har gått en sådan och det var givande, vi var kanske ca 8-10 olika familjekonstellationer med ett brett spektra. En del pratade mer än andra, det finns inga krav på att artikulera, min sambo registrerade nog mer än han pratade vill jag väl påstå.
Jag ser det verkligen som en liten inblick i denna underbara och krävande värld. Man gör så mycket olika spännande människomöten, en del personkemier, en del inte....
Idag,några år senare vet vi lite mer, vi har gått igenom djup smärtsam personlig sorg, bedrövelsens förluster. Opålitliga soc. som har fört oss bakom ljus, men framförallt också underbara varma soc.personer. I denna värld finns också bra familjehem, men det finns också tyvärr mindre bra där också.....
Mitt i allt detta har vi dem här ljuvliga barnen. Vi väntar själv på vår nya placering, idag fick vi äntligen ett datum. Känns så skönt!
Välkommen,ta mod till dig o gå Pride-kurs e min rekommendation.
 
Vad roligt MGB att ni är på G med nytt litet liv hos er :razz:
/Adal

Mina Goa Barn sa:
Mitt i allt detta har vi dem här ljuvliga barnen. Vi väntar själv på vår nya placering, idag fick vi äntligen ett datum. Känns så skönt!
Välkommen,ta mod till dig o gå Pride-kurs e min rekommendation.
 
Tack snälla Adal!
ja, det ska bli verkligen så roligt att äntligen få behövas igen!
Adal sa:
Vad roligt MGB att ni är på G med nytt litet liv hos er :razz:
/Adal

Mina Goa Barn sa:
Mitt i allt detta har vi dem här ljuvliga barnen. Vi väntar själv på vår nya placering, idag fick vi äntligen ett datum. Känns så skönt!
Välkommen,ta mod till dig o gå Pride-kurs e min rekommendation.
 
Status
Ej öppen för ytterligare svar.
Tillbaka
Topp