råd ang motiveringar *möte*

Status
Ej öppen för ytterligare svar.
Jag har skrivit en del om hur vi har det oftast så det vet ni på ett ungefär. . .
Nu vill sov ha möte med oss vilket såklart är bra dock så ville vi ha det efter ett nätverksmöte men det tyckte inte de var ok så vi ska ha det innan 8)

Vi begärde högre ersättning för vår större plac som har extrema svårigheter och ska snart utredas igen ( har adhd men vi vill ha in autism enl de svårigheter som vuxit fram senaste året) och då svarar man med att den lilla har inga svårigheter så då sänker vi den ersättningen och lägge dessa pengar på storasyskonet...hmm ja ja den lilla har inga svårigheter? Det är ju som att säga: men åh vilket BRA jobb du gör, vilka BRA familjehem du hittar och DET tycker jag att vi belönar dig med genom att sänka din lön?!?
Ska det vara såhär??

Jag har mailat dem ( även chefen) om hur vi har det och vad vi tycker och känner, hur våra dagar ser ut oftast osv men tror ni att jag behöver skriva ner detta och ta med mig på mötet eller räcker det med det jag har mailat?
Risken finns ju att detta inte tas upp på mötet om ingen tar med sig något underlag...jag och mannen kan glömma vissa viktiga saker och de kan bortse från de saker vi mailar dem, så tänker vi och är oroliga över, hemskt att det ska vara så men så känns det!

Det är så mycket runt om oss och ena placeringens mående just nu så jag är rädd att jag glömmer saker som är viktiga, bör vi skriva ner och ta med oss? Kan ni hjälpa mig med vad jag behöver skriva ner så är jag er oerhört tacksam :?
 
Min erfarenhet är att det är bra att ha ALLTING på papper.
Tycker du att du fick med allt (eller i a f det mesta) i ditt mejl?
Varför inte bara skriva ut detl?
Då kan du ju t o m hänvisa till vilka som fått det och när?

Lycka till!
 
Status
Ej öppen för ytterligare svar.
Tillbaka
Topp