:claphappy: jaajajajajajajaag vill åxå veta om rewith :?
Jag har åxå inbokat möte . Det som jag blivit mycket nyfiken på är deras "belöningssystem" .
Jag är emot det här med att "ge mig min veckopeng/månadspeng för det är mitt" , barn måste lära sig att man måste förtjäna det man får . Inget är en självklarhet . Lär dom sig det ökar deras chanser att bli handlingskraftiga vuxna . Handlingskraft ger jobb och körkort o s v .
Soc inställning och konflikträdsla med speciellt tonåringar ökar risken att dom ska bli "socialfall" i vuxenålder och då känns det lite som allt varit till ingen nytta
.
Vad rewith sagt till mig i mitt luskande är att dom jobbar mot prestation , men beskrivningen av hur var så omständig att jag hade svårt att begripa hur det skulle fungera i verkligheten .
Nu är jag ju inte snabbe ville (mina mått, ni kan ju inte veta) så en annan kanske fattar med en gång .
Fast å andra sidan så kan jag ha försvårat för mig (har en liiiiiten benägenhet till det åxå ju) och i min försiktighet krävt för mycket info så det blivit som att beskriva hela psykologigrunden på 30 min .
Jag har jobbat med skräckexempel och det har ni åxå så NI vet vad jag pratar om så det gör mig fegis i stora mått .
Jag vill ha en samarbetspartner som den jag jobbade med sist . Raka rör , det som var sagt det gällde , ställde sig emellan soc. och mig , fanns där i alla lägen . Jupp de rockar stenfett :wink:
Så varför samarbetar jag inte med dom nu ?
Berättigad fråga :razz: Dom arbetar med tyngre placeringar än vad jag är beredd att ta just nu , om ni förstår . Förklaring på tråden "I´m back....öppnar dörrarna igen"
Adal..... har du missat annonsen som dyker upp här på högersidan ? :wink:
För övrigt önskar jag er alla vardagshjältar på detta forum en aldeles fantastisk och underbar dag
Varför ? För det är det minsta ni förtjänar :bow