Semesterdags

Status
Ej öppen för ytterligare svar.
Imorgon är det äntligen dags, vi åker på semester, 10 dagars bussresa till Skottland. Gudars vad det skall bli skönt att lämna över allt och bara fara iväg, fri från alla måsten. Det senaste året har varit tufft, tuffare än vad vi nånsin kunde förutse och den sista tiden har vi gått på nån sorts reservkraft.

Det är bara maken och jag som åker, hemmet är befolkat med avlösare och personliga assistenter så vi åker i trygg förvissning att allt kommer att funka precis som vanligt.

Tack ni som kommer att finnas där medans vi är iväg, ni är guld värda!! :bow :claphappy: :bow
 
Så underbart. Helt otroligt att få komma bort så själv, det behöver man verkligen.
Passa nu på och njut. Skottland är ju en bra plats att koppla av på, lagom med måsten saker att se.
TREVLIG RESA. :claphappy: :banan: :claphappy: :banan: :claphappy: :banan: :claphappy:
 
Vad härligt för er. Hoppas att ni får det riktigt skönt.
Trevlig resa önskar även jag :razz:

skärtorsdagsnatt sa:
Imorgon är det äntligen dags, vi åker på semester, 10 dagars bussresa till Skottland. Gudars vad det skall bli skönt att lämna över allt och bara fara iväg, fri från alla måsten. Det senaste året har varit tufft, tuffare än vad vi nånsin kunde förutse och den sista tiden har vi gått på nån sorts reservkraft.

Det är bara maken och jag som åker, hemmet är befolkat med avlösare och personliga assistenter så vi åker i trygg förvissning att allt kommer att funka precis som vanligt.

Tack ni som kommer att finnas där medans vi är iväg, ni är guld värda!! :bow :claphappy: :bow
 
Vad härligt!
Hoppas ni får en härlig resa och kan koppla av.
En guldmedalj till de som hjälper ER att få semester :bow
Ha det så bra och berätta hur det var när du kommer tillbaka :claphappy:

Kram C
 
Status
Ej öppen för ytterligare svar.
Tillbaka
Topp