skulle vara roligt...

Status
Ej öppen för ytterligare svar.
.... att veta vilka alla anonyma besökare är :angel
Varje gång jag loggar in så är det i princip 1 inloggad som är "känd" resten är anonyma och det kan vara mellan 4 och 5 st varje gång 8)
 
för att fötydliga lite grann... jag vet att man kan vara dold, men sen finns det ju de som är gäster och det är dom jag menar.... :wink:
 
:wink:
Jag är en så kallad anonym ofta, för att jag är för lat att logga in om jag bara ska kolla lite snabbt här på sidorna =)
 
Jag tillhör dom som i princip alltid är inloggad!
Tycker det är jättesmidigt att direkt kunna se "vad som skrivits" sedan sist.
Jag är inne aktivt 5-10 gånger om dagen :oops:
 
samma här - alltid inloggad just för den sakens skull, jag är oxå inne många gånger/dag.. snacka om att man är nyfiken på vad som händer :D


honey sa:
Jag tillhör dom som i princip alltid är inloggad!
Tycker det är jättesmidigt att direkt kunna se "vad som skrivits" sedan sist.
Jag är inne aktivt 5-10 gånger om dagen :oops:
 
:oops: För lat för att logga in...

Visst är man nyfiken på vad som händer härinne och ute i stora världen utanför min dörr, fast allvarligt talat så skrivs det alldeles förlite här inne :wink:
Tycker det är jätte spännande att höra hur ni har det o hur ni gör med olika problem , och bra saker.
Skriv skriv skriv:
I vissa trådar svarar jag mig själv :rollhappy:

Ha en bra dag!
Carina
 
Hej
jag är också en av dem som ofta är en gäst orkar inte alltid
logga in. Vill inte bli inloggad automatiskt eftersom när vi har haft placeringar
ska de inte kunna gå inpå min inloggning och se mitt alias och vad jag har skrivit.
De har haft tillgång till vår data...
Så jag är ofta gäst men tittar in och läser ibland flera gånger om dagen.
Loggar bara in när jag vill skriva någonting. Ja sån är jag.....

Ha det så gott
Mammamoa
 
aha... kul att det iaf är vanliga medlemmar som "gömmer" sig bakom gästbesökarna :wink: . Man blir ju lite fundersam ibland.
 
Status
Ej öppen för ytterligare svar.
Tillbaka
Topp