Snart åker vi!!!

Status
Ej öppen för ytterligare svar.
Äntligen skall det bli av! Vi skall åka till London på fredag. Jag och de två "stora" barnen. Mitt bio-barn skall hälsa på sin pappa som har flyttat dit.
Vi har aldrig varit där. Våran plasering har aldrig flugit så detta skall bli ett härligt äventyr.
Vi skall vara där fredag till måndag. Ni som har varit där har ni några förslag på "nöjen"?
Vi skall nog mest gå om kring och strosa. Det är ju härligt att bara vara tjejer som kan göra "tjej" grejer. Hon är iförsig inte så tjejig men hon njuter av att ha mig för sig själv och slippa bröderna.
Det skall bli härligt!!!!!
Ta vara på er! :wink:
 
Det låter härligt!!! Man behöver "komma iväg" nån gång emellanåt, slippa vardagen, det är viktigt.

London har vi aldrig varit i, men min man och jag tar gärna en bussresa en gång om året. Med två handikappade fosterbarn + ett handik. biobarn så behöver man ladda batterierna.

Hoppas ni får en upplevelserik tripp och att vädergudarna är på er sida.
 
I London finns ju hur mycket som helst att uppleva! Se bara till att vara på "rätt" ställen. Stora delar av London har mycket grova våldsbrott, ändå är det det landet som har tätast med övervakningskameror i världen. Man kan ju undra hur den logiken går ihop?
Men annars så är ju Madame Taussads (stavade fel, vet det) alltid sevärt, Det stora pariserhjulet tror jag är helt fantastiskt att få åka i om man nu inte lider av för mycket höjdskräck.
Alla fina varuhus med sitt stora utbud.
Sedan borde väl ditt biobarns pappa ha några rekommendationer?
På landet i England ska ju vara väldigt cosy.
Ha en jätterolig semestertripp i alla fall! Lycka till, säkert hittar ni på en massa skoj!
 
Jag har bott i London och jag har aldrig råkat ut för något läskigt. Tvärtom så känns London tryggare än många Svenska städer.
Under helgen är de en stor marknad i Camden, den är väldigt sevärd och man kan göra många fynd i de många stånden. Där fins också god mat att köpa.
 
Status
Ej öppen för ytterligare svar.
Tillbaka
Topp