svart lista

Jag önskar att det skulle finnas någon slags ranking el något på alla
dessa organisationer.
Hade det funnits skulle jag inte vara i den situationen jag är i nu.
Så se upp alla dom lovar en massa men håller inte allt. :cry: :x
 
Berättar gärna vad som hänt så kanske vi andra kan dra lärdom av det.

Nackdelen med svarta listor på kommuner och organisationer är ju att det beror så mycket på vilken handläggare man har. Erfarenheterna av de olika kommunerna och organisationerna kan vara vitt skilda beroende på detta. Lite synd att svartlista en hel organisation om det inte finns VÄLDIGT goda skäl till det kan jag tycka. Men det är min personliga åsikt.
 
Likaså är VI olika och tycker olika om samma saker.
Mycket handlar om personkemi och kommunikation, förväntningar, tolkningar mm.
Som sagt, svårt att dra alla genom samma kam :smirk:
 
Inne på fb så finns det "svarta listan" och "vita listan" i några av dom stängda familjehemsgrupperna, där alla skriver in vad dom tycker om kommunerna och organisationerna, mycket intressant läsning faktiskt :angel
 
Re:lista

:banan: Viste jag läst om det här inne sökte o fann:



Re: Placeringar från olika kommuner
av Trixen » 15 maj, 2014, 18:00
Det finns fler grupper på fb men en heter "familjehemsnätverket" om man är medlem där (stängd grupp) så kan man klick högst upp på "Filer" där ligger listorna

Gör mitt bästa det är Facebook
 
Stämmer Divine, finns ytterligare några grupper men dom är som sagt stängda och man måste nästan bli inbjuden i dom. Bevakare du kan PMá mig om du vill ha nys om grupperna :razz:
 
Trixen sa:
Inne på fb så finns det "svarta listan" och "vita listan" i några av dom stängda familjehemsgrupperna, där alla skriver in vad dom tycker om kommunerna och organisationerna, mycket intressant läsning faktiskt :angel

Vi är också väldigt intresserade av dessa grupper :rollhappy:

Har en hel del att säga om olika kommuner och organisationer...
Både positivt och negativt...

Och är mkt intresserade av att höra vad andra tycker och kan tipsa (alt inte tipsa) om...

Hur hittar man dem och vad krävs för att bli godkända/insläppta?
 
Lägg till mig som vän på fb och skriv att ni kommer härifrån i ett pm till mig så kan jag bjuda in er i grupperna, ni får sen skriva till admin o uppge vilka ni jobbar med för så blir ni insläppta det är lite noga så vi inte får in massa troll som inte är familje o jourhem.
På facebook heter jag Wilma Nord (inte mitt riktiga namn men det är mitt fb-namn :) )
 
Trixen sa:
Stämmer Divine, finns ytterligare några grupper men dom är som sagt stängda och man måste nästan bli inbjuden i dom. Bevakare du kan PMá mig om du vill ha nys om grupperna :razz:

Kan jag också PM:a skulle också vilja gå med i en sådan grupp.

MVH EmyLou.
 
Tillbaka
Topp