syskonrabatt

Status
Ej öppen för ytterligare svar.
Har två bröder placerade 14 o 16 och dom vi jobbar åt säger nu att vi får 15% avdraget i syskon rabatt?? För att det är mindre jobb?? Vi har ingen kontakt m föräldrar då dom inte bor i sverige. Det enda som nån så att säga skulle kunna slå två flugor i en smäll är ju tillsammans med föräldrarna. Annars går dom ju i olika klass och olika träningar osv osv.
 
Du ska inte gå med på "syskonrabatt"!
Vi har haft syskon med högsta på varje utan någon s k rabatt!
Et försök att sänka sina kostnader bara :evil:
 
Ja men rent konkret,,, vad säger de att rabatten är ?? De ända jag kan tänka mig är att de har stöd av varandra ? Men med de är de inte sagt att de underlättar uppdraget.Kan ju lika gärna bli tyngre. De får nog motivera en vettig förklaring.
 
Dom menar i kontakt m skola myndighet etc ...men dom går ju i olika klasser olika träningar. .etc etc. ..så jag ska ta upp det med dom idag.
 
Ja ,,de är ju ändå olika individer ? de blir ju två olika möten i skola,, läkarbesök o annat som ska fixas.Möjligen samma möten med soc. Men de är ju fortfarande två olika personer. Här sätter vi 45 min per barn på soc. Och syskon bli ju då dubbelt så lång tid.Vad roliga de är.. :evil:
 
Det var det fräckaste!!
Vi har syskon och vi har även barn utan syskon, vi skulle aldrig godkänna syskonrabatt.. Trams! :twomad:
 
Status
Ej öppen för ytterligare svar.
Tillbaka
Topp