Tur att detta forum finns....

Status
Ej öppen för ytterligare svar.
A

Anonymous

Guest
Måste bara få skriva av mig....
Har haft grubblerier hela veckan alltså varit lite i min egen bubbla jag är inte på något vis en super människa mörker ute bidrar väl också en del...
Grubblerierna handlar ju ändå om mitt jobb min framtid att våga bryta upp våga säga ifrån ta för mig och våga ställa krav.
Men till vilket pris?
Vad är då problemet?
Jo jag befinner mig i min familj omringad av fem ungdomar varav tre med olika diagnoser.
En man som jobbar och som vanliga människor är trött när han kommer hem.
Och när jag inte är på topp verkar alla bli påverkade jo det krävs att jag styr rodret håller struktur rutiner och är med och styr upp när det kommer dumma ord ur munnen att jag är där och fångar upp reder ut i tid.
Men jag är inte mer än människa men idag fick jag se till och vakna innan skeppet sjunker...
I sådana här stunder inser vilket häst jobb vi enastående familjehems föräldrar gör (ger mig själv en klapp på axeln)
En enorm hjälp på vägen har varit detta forum att få läsa och se att man inte är ensam att det går upp och ner det är inte en dans på rosor och vill man ha råd så finns det att få....
 
Inte bara en stor klapp på axeln ssalina utan styrke kramar o rosor i mängder
I allafall i från mej ..... :D
Jag är "periodare" på forumet är fam -hem sedan 15 år men jag lovar dej att det är upp som en sol och ner som en pankaka i bland flyter allt på och det är lätt som en plätt men så kommer mörkret som kan vara både social och bio eller :angel: Eller bara jag själv som tillslut vänt ut och in på mej själv så många gånger för att mina älskade i bland hatade (förstå mej rätt) :angel:lar och allt runt om.
Så man bara vill spy! ungdomar som revolterar. bio som bara kränker ja ibland räcker det med en hallt häst eller skadad hund som knäcker det perfekta schemat...
Nä fy så illa det lät men har haft mitt tuffaste år som fam-hem så jag känner mej lite tuffsig och när allt strular så strular ju det även Tycker jag i alla fall även där mani bland hämtar styrka

:claphappy: Till dej från mej
 
ja, visst e det tur att detta forum finns!! Tänkte på det häromdagen. Förberedde mig inför handledning av fam.hemssekreteraren och funderade på hur mkt det egentligen ger...inser att jag genom många år mest har fått stöd och kunskap genom forumet.... Tänkvärt!
 
Tack Saalia och alla andra,

Visst är det bra med detta forum (läs alla oss) Det råder en så korrekt och finkänslig stil i forummet, vilket är unikt på nätet.

Ja då är et helg och vi får vila ut. ha, ha nu är alla glada vilda gränslösa ungar hemma HELA lördag söndag. Och vi får som sagt av Saalia, styra upp.

Trevlig helg
 
Status
Ej öppen för ytterligare svar.
Tillbaka
Topp